Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ORANG PERAK BERANI



30 Ribu Anak Muda Perak Akan Sertai Bersih 2.0 !

Posted on Friday, July 08 @ 00:06:30 PDT by paktam

Dewan Pemuda PAS Negeri Perak akan bersama seluruh anak muda Negeri Perahttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhXpI7yrYYXHtVzDzPrOotWXCJCn7mIqD-uaeu0FuZC0B1F2-EQaD2rNrLko15RdLyNh6T79qDagOXOUAlvuC8_Qv6W51B_Ks1ENQWjY3aC_mWmSV9rCZXpYjyMehExVTb9s87zerz2lM4/s1600/bersih-rally.jpgk untuk menyertai 30,000 orang anak muda bagi menyertai Himpunan Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (BERSIH 2.0) yang dijadualkan pada hari Sabtu ini, 9 Julai di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur jam 2.00 petang. 
 
Kami yakin anak muda Perak terutamanya yang pernah digugat dengan pencabulan sistem demokrasi setelah Pakatan Rakyat (PR) memerintah Perak dahulu yang telah dirampas dengan cara kotor oleh Umno / Barisan Nasional (BN) dengan cara kerjasama Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPR) ketika itu.


Seharusnya, anak muda perlu bersama dengan BERSIH untuk menuntut hak yang telah dicabuli oleh tangan-tangan jahat di dalam hak sebagai pengundi terutama di Perak. Jadi ayuh anak muda Perak untuk sama-sama menuntut satu Pilihanraya yang adil yang diimpikan oleh rakyat selama ini.

Kami juga berharap pihak Polis jangan menggadaikan sistem demokrasi yang dijamin oleh Perlembagaan Negara bagi menyekat serta menangkap rakyat atas alasan yang sengaja dicipta bagi memenuhi kehendak Umno / BN!
ZAWAWI HASSAN
Ketua,
Dewan Pemuda PAS Negeri Perak.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.