Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

RAJA KENA KENAL GOLONGAN MUNAFIK



21/10/11

Politik Gampang , Politik sial........bukti umNO hina Raja

Politik gampang...politik sial...politik barua...politik celaka puak melayu songkok tinggi yang busuk sampai keusus ..., maaf pada hari jumaat yang mulia ini aku mengeluarkan kata kata kesat.

Hatiku sakit bila mendengar dalam TALIBESEN@tv konun puak mereka lah menjungjung dan mendaulatkan Raja dan sultan. Puak pembangkang derhaka pada raja dan Pelembagaan.
Hati aku bertambah sakit bila isu Prof Aziz Bari di gantung tugas oleh Uia kununnya pertikai Sultan Selangor.

Mari kita tengok dan lihat sejarah Mahkluk Spesis ini derhaka pada Raja dan Perlembagaan.

Sekitar tahun 80an dahulu ramai pemimpin Umno mempertikaikan kedudukan dan kuasa raja-raja Melayu. Ada raja yang diaibkan dengan mendedahkan harta dan juga skandal mereka di media massa. Tetapi anihnya tiada seorang pun yang terlibat dalam kerja mengaibkan raja-raja Melayu itu tidak dikenakan tindakan. Kenapa?

Dan pada tahun 2008 selepas Pru 12 berlaku sengketa perebutan kuasa antara kumpulan pemimpin puak umno yang menyokong Datuk Idris Jusoh menentang perlantikan Datuk Seri Ahmad Said sebagai Menteri Besar Terengganu, Perkataan "Natang" atau "Menatang" yang bermaksud "binatang" telah diucapkan oleh pemimpin Umno yang ditujukan kepada Tuanku Mizan ,kerana puak dari kem Derih jusuh tidak bersetuju dengan Sultan Mizan kerana melantik Ahmad Said. Anehnya ucapan yang amat keterlaluan itu tidak dikenakan apa tindakan kenapa..?


Persoalan kenapa Mahkluk dari spesis umno sekor pun tidak dikenakan tindakan ? Jawabnya simple kerana mereka Umno parti yang memerintah, bukan saja memerintah negara tetapi turut memerintah raja-raja Melayu dan pihak berkuasa...memang mereka kebal bak Sang Raja...

Gambar dibawah ini menjadi bukti sejarah penghinaan Raja yang tidak dilupakan oleh rakyat tetapi dilupakan oleh Mahkluk spesis dari umno.

Memang sial...memang gampang puak puak ini yang berspesis melayu mudah lupa.


Petikan kata kata dari MSO

Di Malaysia ini mudah saja kalau anda ingin mengkritik raja dan selamat tidak disiasat polis, masuk atau kritiklah raja-raja dari rumah Umno, nescaya anda akan selamat. Raja-raja juga tidak ada kuasa dan hak untuk mengambil tindakan ke atas orang mengaibkan mereka kerana tidak ada peruntukan undang-undang? Raja kita raja berperlembagaan. Perlembagaan pula bukan perlembagaan Malaysia tetapi perlembagaan Umno! Perlembagaan Umno pula bukan berlandas kepada tatabudi dan agama tetapi kepada nafsu pemimpin tertingginya.










0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.