Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ZULKIFLIS BEBAS TERMAKAN PEKASAM KATAK

Thursday, October 27, 2011


Tiada yang sudi, kini Zulkifli Noordin Naib Presiden Perkasa 

 z

Pertama-tama ingin diucapkan tahniah kepada YB Zulkifli Noordin yang mendapat ranting untuk bergayut di dalam pelantikannya sebagai Naib Presiden Perkasa.

Jika sebelum ini, beliau tidak diperlukan oleh Pas, Pkr dan juga Umno yang segan untuk mengambilnya sebagai ahli. Jangka hayatnya didalam bidang politik dilihat semakin pudar dan hanya menunggu karam.

Namun semua itu berubah apabila Perkasa telah sudi menghidupkan harapan Zulkifli Noordin agar terus mendapat tempat di dunia glamour media perdana.

Daripada perkembangan terbaru ini, dapat kita lihat tahap fikiran dan juga fikrah Zulkifli Noordin yang dirasakan bersesuaian dengan Perkasa, satu NGO pelampau Melayu yang dilindungi Umno dan BN.

Semoga dengan jawatan terbarunya ini, kejahilannya akan lebih terserlah dalam memperjuangkan Melayu berbanding Islam.

Zul Noordin dilantik naib presiden PERKASA

Perhimpunanan agung PERKASA hari ini melantik ahli parlimen Kulim-Bandar Baru, Datuk Zulkifli Noordin sebagai naib presidennya yang baru.

Zulkifli dilantik melalui usul tergempar yang dikemukakan oleh ahli dewan tertinggi PERKASA Muhammad Zahid Md Arip.

Usul berkenaan diluluskan sebulat suara.

Zulkifli (empat dari kanan) mengisi jawatan berkenaan yang sebelum ini dikosongkan Datuk Mokhtar Samad.

Muhammad Zahid ketika membentangkan usul tergempar itu berkata, peguam tersebut merupakan bekas penyokong ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

PERKASA memperuntuk empat lagi jawatan naib presiden yang kini diisi Abang Naseer Abang Hadari, Musli Oli, Dr Zubir Harun dan juga Dr Ashraf Wajidi Dasuki.

Terdahulu, Zulkifli dilihat hadir sebagai jemputan ketika perasmian perhimpunan pada pagi, selain bekas menteri penerangan Tan Sri Zainuddin Maidin serta seorang lagi bekas angggota kabinet Datuk Khalid Yunus.

Zulkifli sebelum ini dipecat sebagai anggota PKR dan beliau kemudian mengisytiharkan dirinya anggota parlimen bebas.

Kali terakhir PERKASA merombak jawatankuasanya pada Mac lalu, yang dikaitkan banyak pihak dengan peletakan jawatan bekas ketua Wira Arman Azha Abu Hanifah.

Selain itu, ketua pengarang kumpulan Utusan Melayu, Datuk Abdul Aziz Ishak dan juga ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah juga hadir sebagai jemputan.
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.