Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ALAMAK UMNO JADI ALAT SEKULAR, TAHNIAH CIK MIDAH, KO PEKUDA LA DEPA TU !

Nuffnang Ads

Selasa, 10 April 2012

Midah sekali lagi membuat onar ...Kini di soon choon

Hamidah Osman Melalak Lagi Di Taman Song Choon

Sudah sedia untuk menggegar Hamidah malam ini!

DUN Sg. Rapat sekali lagi mengadakan ceramah pada malam ini. Penceramah jemputan khas ialah Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub.Selain itu YB Sivakumar,YB Chang Lin Kang dan bakal calon DUN Sungai Rapat, Ust Radzi Zainon.

Hanya lebih kurang 100 ela jaraknya,
Hamidah buat ceramah juga!


Hamidah Osman walau pun sudah di tegur oleh DS Nizar dalam DUN Perak yang baru lalu masih lagi terhegeh-hegheh mahu meneruskan kelaku buruknya itu. Malam ini dia akan mengadakan ceramah ditempat yang sama.

Tak berapa jauh jarak antara ceramah PR dan Umno/BN


Macam tidak ada hari lain dia nak buat. Ini semata-mata tujuannya hanya untuk menganggu ceramah Pakatan Rakyat. Maka malam ini, dia akan melalak macam orang gila seperti yang biasa dia lakukan.

Radzi Zainon sudah mencabarnya supaya buat ceramah satu pentas bersamanya, tapi hingga ke hari ini Hamidah buat dek sahaja.Nojen sungguh Hamidah ini!

Ulamak muda ini dilembukan oleh Hamidah!

Lima khemah telah dipasang berhampiran dengan tapak program.Dia tidak nyatakan anjuran siapa untuk mengelirukan masyarakat.Lihat pada bantingnya.Dia gunakan Ulama Muda ini untuk dilembukannya.Tajuk bukan main, tapi dia hentam Pakatan Rakyat apasal?

Pagi tadi YB Hamidah telah mengarahkan Majlis Bandaraya Ipoh untuk menurunkan bendera PAS di sekitar Taman Song Choon. sumber

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.