Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BANYAK DUIT DIA

Hot : Menteri belanja Zahida Rafik RM1.5juta !

Wednesday, April 18, 2012
Banyak tue.

Dari mana menteri tue dapat duit banyak2 hah? 


Takpe, sabar dulu. Sekarang kita citer dari awal. Padan muka zahida rafik yang cabul sangat tuduh2 orang larikan duit dia kan? Sekarang satu malaysia dah tahu skandal lue bersama menteri tuttttt... kita sama kita tahu sapa oke.

kah kah kah

Bayaran yang artis seksi di atas terima dari menteri tersebut ialah ;

RM58,000  = October

RM112,000 = November 

RM330,000 = December

RM510,000 = January

Citer dia gini. Zahida rafik cakap bekas pemandu peribadi dia [yang dilantik oleh menteri tersebut untuk memerhatikan zahida dan menguruskan segala skandal mandal dia dengan zahida] tue dituduh melarikan wang zahida rafik sebanyak rm200,000.00 pada bulan lepas.

Berang sebab di tuduh2, dia pun log report polis dan sedara mara dia pula sebentar tadi edarkan kepada ahli parlimen pkr = zuraidah kamaruddin untuk di highlightkan di parlimen. Nak tanya dari mana menteri tersebut dapat dana juta2.. tettt....

Bekas pemandu peribadi zahida rafik = nor azman = dah kerja dengan menteri tersebut selama 3 tahun dah. Memang larh nama dia bekas pemandu peribadi zahida tapi dia diarahkan bertugas oleh menteri tersebut. Hehehe..

Setiap minggu kan menteri tue dan zahida bertemu secara rahsia di hotel2 tertentu di sekitar kuala lumpur. Hehhehe.. pheewww...

Dan setiap kali bertemu setiap kali larh zahida akan diberikan duit dua ratus ribu or lebih dan etc2.. dan kemudian nya mereka akan memasukkan ia ke dalam akaun bank zahida.. pheeww.. kena check buku akaun zahida neh.. harap2 dia ada simpan penyata bank.. hehehe..

Bekas pekerja menteri tue dah berhenti pada bulan february sebab tak tahan tekanan setelah bekerja selama tiga tahun. Dan pada 3 march, si zahida kata dia curi duit zahida sebanyak rm200k, disebabkan tue larh dia berang dan mendedahkan semua hal di atas.

Aku tak pasti betul ke tak betul dia curi duit zahida tapi yang aku pentingkan sangat sekarang neh ialah kalau sungguh menteri bagi zahida duit maka duit tue belum tentu duit zahida, dan dari mana pula menteri tue dapat duit untuk diberikan kepada zahida? Tue yang kena siasat habis-habisan neh.

Dasat gile kaw.. patutlah artis suka seksi2.. rupa nya sedang pasang umpan youu..

Sumber : Mkini english.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.