Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Mereka pencetus huruhara, tentu ada arahan dan motif

Sunday, April 8, 2012

Video: Pencacai UMNO ganggu program DAP pula..


Kebelakangan ini kita sering melihat program-program ceramah oleh Pakatan Rakyat sering diganggu oleh pencacai-pencacai UMNO, walau di mana saja ianya diadakan pasti akan kedengaran adanya gangguan dari mereka.

Ini dilakukan mereka samaada pihak Polis berada ditempat kejadian ataupun tidak seolah-olah mereka itu dikecualikan dari undang-undang.

Biarpun laporan polis dibuat namun jarang sekali kita mendengar pencacai-pencacai UMNO itu ditahan dan didakwa, yang sering kita dengar mereka dipanggil membantu siasatan dan ianya berakhir disitu.

Dalam kes Nurul Izzah diserang dan hampir terkena tumbukan seorang PA  ADUN UMNO, pihak polis mengatakan mereka telah mengenalpasti tertuduh tetapi tiada sebarang laporan yang mengatakan PA tersebut telah ditahan dan didakwa.

Kalau nak kenal siapa PA tersebut sila lihat di ( SINI )

Dan Jumaat lalu pula Majlis PKR di Alor Setar telah diganggu oleh sekumpulan manusia yang memakai 'T' Shirt 'Gerak Khas PERKASA'..

Tetapi malang bagi mereka cubaan menunjuk samseng mereka itu berakhir bila mereka dihalau begitu saja oleh penyokong PKR yang ada di majlis tersebut.. video sila lihat di ( SINI )

Jika tiada tentangan.. aku yakin mereka akan merosakkan apa yang ada didalam majlis tersebut.

Berikut pula adalah video yang memaparkan sekumpulan pemuda yang sudah tentunya pencacai-pencacai UMNO cuba untuk menganggu ceramah yang dianjurkan oleh DAP pula.

Apabila ditegur mereka cuba menunjukkan bahawa merekalah samseng namun begitu apabila gertakan mereka tidak ditakuti langsung, seperti biasa mereka akan beredar meninggalkan tempat kejadian..

<p><p>Ke</p></p>

Kenapa agaknya mereka mempraktikkan budaya manusia yang tidak bertamaddun ini? Adakah mereka mula khuatir akan kehilangan kuasa selepas PRU13 nanti?

Apakah mereka yang menjadi pencacai UMNO itu masih tidak sedar mereka telah diperbodohkan dengan jayanya oleh pemimpin UMNO yang memperkudakan mereka?

Berbaloikah upah yang tak seberapa itu mereka dapat hanya kerana mahu mempertahankan UMNO yang dipimpin oleh mereka yang berjuang untuk tembolok kaum keluarga dan kroni mereka saja?

Kata mereka UMNO memperjuangkan Bangsa dan Agama.. tetapi sikap mereka memperlihatkan sebaliknya..

Kata mereka juga mereka bangga berbangsa Melayu.. tetapi perangai kurang ajar dan tidak tahu menghormati bangsa lain memalukan lain-lain Melayu yang tidak bersama mereka..

Melayu adalah bangsa yang terkenal diseluruh dunia kerana kesopanan mereka tetapi UMNO telah mendidik anak bangsa agar menjadi sebaliknya...
Anda mungkin juga meminati:

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.