Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

21 November 2012

ISU UMNO MURTAD ISU LAMA DI'FLASBACK; KEMBALI



Fitnah terhadap Tuan Guru Nik Abdul Aziz bertali arus tanpa henti. Isu tuduhan yang menyatakan Tuan Guru menyatakan Umno murtad adalah isu lama yang di'flashback' kembali semata-mata untuk mengelirukan rakyat dan memburuk-burukkan Tuan Guru dan PAS itu sendiri.

Sedangkan Tuan Guru telah berulang kali menyatakan beliau tidak menuduh Umno murtad seperti yang dimuatkan dalam tajuk utama Harakah terbaru. Namun selepas dinyatakan berulang kali media pencacai Umno terus memfitnah Tuan Guru dan PAS. Akhirnya Tuan Guru akan menyaman Utusan buat kesekian kalinya. Malangnya Utusan yang sememangnya 'banyak duit' tidak serik terus 'berzikir' memfitnah pimpinan PAS dan PR. Sudah jutaan ringgit di'infak'kan oleh Utusan untuk memfitnah pimpinan PAS dan PR. 

Kita yakin Utusan tidak akan serik kerana ianya sudah menjadi darah daging media pencacai itu menjadi tukang fitnah dan bohong demi 'survival' politik tuannya Umno.

Selagi Umno itu sendiri tidak sedar bahawa kerja-kerja memfitnah itu suatu dosa besar selagi itulah ianya akan terus mewarnai politik negara kita yang semakin tidak bertamadun dek sikap Umno yang tidak rela menerima kekalahan. Utusan hanyalah pencacai yang mengangguk semua arahan Umno.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.