Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KLIK UTK LEBUHRAYA RAKYAT KELANTAN


Saturday, November 3, 2012

SYRIA: Gadis-Gadis Cantik Ini Berjuang Demi Jihad

Kita masih tercegat di sini sedang saudara kita berjuang menegakkan Islam dan paling menyedihkan mereka adalah wanita-wanita yang seharusnya dilindungi sebaliknya mereka berjuang melindungi.
Betapa gigihnya mereka mempertahankan agama dan bangsa. Melawan kekejaman musuh yang mendakwa mereka umat Muhammad yang sebenar.



Malang apabila anak muda Malaysia yang cuba memasuki Syria untuk berjuang menentang syiah laknatullah, mereka telah ditangkap dan dituduh sebagai pengganas. Lebih menyedihkan apabila menteri kita turut mengakui kenyataan Lebanon.


Ketika perang Afghanistan menentang penjajahan Rusia, beribu-ribu anak muda Malaysia dan Indonesia berjihad membantu mujahiddin sehingga tertewasnya Russia. Salah seorang yang masih hidup adalah anakanda kepada TGNA yang pernah dipenjara kerana ISA.


Tatkala kita berjuang dengan pena untuk membebaskan diri daripada belenggu penjajah sebangsa, mereka berjuang dengan darah dan nyawa. Sempena jumaat penghulu segala hari ini , marilah kita bersama-sama berdoa agar Allah kurniakan kemenangan kepada mereka.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.