Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


26 Disember, 2012

Panas!! Musa Hassan, Bekas Pengerusi SPR Sertai Himpunan Kebangkitan Rakyat 12 Januari Ini?


Desas desus semakin bertiup kencang bilamana ada perkhabaran dalam kem polissendiri bahawa bekas ketua polis negara tan sri musa hasan bakal hadir pada petang 12 januari 2013 untuk bersama rakyat malaysia untuk hari himpunan kemarahan dan kebangkitan rakyat di kuala lumpur dataran atau stadium merdeka.

Perkara dan khabar angin ini sudah merebak dalam kem kem polis dan juga kemkementerian dalam negeri sendiri, di katakan turut hadir sama pada petang harisejarah anak muda itu adalah bekas orang nombor 3 dalam polis dan bekas pengerusi SPR sendiri.

Bekas ketua polis negara ini juga di katakan akan bersama sama dengan rakyatdalam kempen kebangkitan rakyat untuk menghumban Barisan Nasional yangselama ini mengganggu tugasan polis serta membuat pelbagai arahan yangtidak sepatutnya kepada pihak polis yang di paksa bekerja untuk umno.

Menurut sumber bocor dari wisma putra, berkemungkinan musa hasan akanmenyertai Pakatan Rakyat bagi meneruskan agendanya untuk memastikanpolis adalah polis di raja malaysia kembali dan bukannya polis di raja umno.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.