Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Team Pemikir Muhyiddin Segaja Untuk Singkirkan Najib
Posted on Tuesday, September 04 @ 22:47:05 MYT
Dilulus untuk paparan oleh PenjagaKubur

PendapatOleh PenorehGetah

Poster misteri menyokong Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin menggantikan Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai perdana menteri sebelum pilihan raya umum ke-13 (PRU13), telah diedarkan di Johor di percayai dicipta sebahagian daripada kumpulan pemikir Muhyiddin sendiri menurut maklumat dalam di Johor.

asas mereka cipta poster ini kononnya sebagai satu serangan saraf oleh PAS Johor bagi menawan Johor tetapi adalah "reverse psiko" untuk menjadikan isu bagi memberikan tekanan kepada DS Najib Razak yang akhir ini dilihat sebagai tidak mencapai hasrat dan cita-cita UMNO dan Barisan Nasional untuk menguasai dua pertiga dalam PRU-13 nanti.

Mereka bukan sahaja menunggu reaksi daripada pihak UMNO dan DS Najib tetapi menunggu reaksi daripada pihak Pakatan Rakyat sekurang-kurang perkara ini menjadi perbahasan di media. Sasaran awal adalah untuk media internet.

Bagaimanapun, Umno Johor menafikan bahawa poster itu dicetak oleh parti tersebut dan telah membuat laporan polis berhubung perkara itu.

NONEImej pada poster itu, bersama dengan potret Muhyiddin dan bendera Malaysia, telah disebarkan secara meluas di Internet.

Poster itu berbunyi'Kami Mahu Tan Sri Muhyiddin Yassin Sebagai PM sebelum PRU 13'di bahagian bawah dan 'Selamatkan Barisan Nasional' di atas.

Ia juga memaparkan logo BN dan Umno, serta tulisan 'Terbitan Barisan Nasional Negeri Johor'.

Mereka menggunakan sarapang dua mata. Dengan wujudnya poster ini, rakyat Johor akan marahkan PAS atau Pakatan Rakyat kerana buat kerja jahat cuba mecah belahkan UMNO dan dalam masa yang sama mereka juga menekan kepimpinan DS Najib Razak.

Tindakan UMNO Johor membawa kepada pihak POolis sebenarnya sudah menunjukkan perancangan Pemikir Team Muhyiddin telah berjaya menengahkan isu ini untuk perbincangan umum sekurang-kurangnya memberikan 'pressure' kepada DS Najib.

............
http://penorehgetah.blogspot.com

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.