Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ELOK JADI BUAH MELAKA LA KO

Apabila Iblis Menguasai Diri, Anak Tiri Pun Dinodai Tanpa Peduli...


Bekas staf Maim didakwa

AYER KEROH - Seorang bekas kakitangan Majlis Agama Islam Melaka (Maim) didakwa di Mahkamah Sesyen di sini, semalam atas tuduhan merogol anak tirinya sebanyak dua kali iaitu pada Disember lepas dan minggu lalu.

Tertuduh berusia 34 tahun itu bagaimanapun mengaku tidak bersalah terhadap dua pertuduhan didakwa ke atasnya di hadapan Hakim Ahmad Sazali Omar.

Berdasarkan pertuduhan, Nooraslan didakwa merogol kanak-kanak berusia 11 tahun di sebuah rumah di Taman Desa Duyong pada waktu malam, Disember lalu.

Tertuduh turut didakwa merogol kanak-kanak sama berusia 12 tahun di lokasi sama pada waktu malam pada 8 Julai lalu.

Bagi kedua-dua pertuduhan, dia didakwa mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebat jika sabit kesalahan.

Terdahulu, Timbalan Pendakwa Raya M Rebecca membantah mahkamah menetapkan sebarang jumlah wang jaminan terhadap tertuduh.

Bagaimanapun, Nooraslan merayu diberikan jaminan kerana menanggung isteri yang tidak bekerja, lima anak tiri dan dua anak kandung termasuk bayi berusia empat bulan.

Selepas mendengar rayuan itu, Ahmad Sazali yang bersetuju dengan pihak pendakwaan tidak membenarkan tertuduh diikat jamin, namun menetapkan sebutan semula kes pada 19 Ogos depan. ~SH

ULASAN GB

Demikianlah. Nafsu yidak mengenal batas. Nafsu tak mengenal jawatan. Jika kes di atas didapati benar, sekalipun bertugas di sebuah majlis agama Islam, rupa-rupanya lebih besar iblis yang ada di dalam dirinya sehingga tergamak merogol anak tiri sendiri.









IKLAN BERBAYAR






Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Masalah Prostat & Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI




1 orang berkata:

Anonymous said...

untuk pengetahuan lahanat ni bukanlah staf MAIM sebenarnya.. dia hanya staf sambilan dari jabatan ketua menteri yg di hantar ke maim.. tp pihak MAIM dah tamatkan kontrak dia hampir setahun lepas sbb rekod buruk kehadiran dan pelbagai lagi masalah

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.