Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Monday, October 13, 2014


YB MB Selangor,, Apa cerita ni,, sudah pusing atau sudah U-Turn.

Sebelum aku tulis isu ni, aku nak maklumkan, aku bukan macai TSKI macam sorang dua ostad yang duk pi keliting kat TSKI baru-baru ni, sorry.., apa yang aku nak bangkitkan keadilan.. itu sahaja..




Sebelum ni ketika duk paksa TSKI lepaskan jawatan MB Selangor, macam-macam cerita yang dikeluarkan terhadap TSKI terutama sekali dalam perjanjian isu Air antara Negeri selangor dengan Kerajaan Pusat,

Sampai berbueh mulut Rafizi buat cerita,,, 

Alih-alih bila dah dapat jawatan MB,,, sudah lain cerita. berguna pulak apa yang TSKI laksanakan...


Cerita penuh boleh baca Klik Sini

Wahai PKR & DAP, tolong jangan kelirukan rakyat lagi.
Sudah berbulan-bulan anda semua mengatakan Khalid Ibrahim terlalu cepat menandatangani perjanjian air dan mengatakan terdapat 'songlap' dan Khalid telah 'dibeli' oleh Umno.
Pada minggu lepas anda mengatakan bahawa anda semua akan mengkaji semula segala perjanjian air yang ditandatangani oleh Khalid.
Kemudian pada awal minggu ini, Tony Pua memfitnah Khalid dengan mengatakan beliau telah mengambil atau menyembunyikan dokumen perjanjian air.
Semalam, MB Azmin pula berkata kerajaan negeri Selangor mempunyai semua salinan asal 3 perjanjian air dan kini menggesa Kerajaan Persekutuan untuk menyelesaikan perjanjian itu secepat mungkin untuk memastikan bekalan air bersih dilindungi.
Apa yang anda semua lakukan? Bolehkah anda semua menyatakan maklumat yang betul atau adakah selama ini anda semua sentiasa mereka-reka cerita?
Jadi, adakah Khalid melakukan perkara yang betul atau tidak? Tiada 'songlap' bukan?
Jika anda semua telah mengkaji semula dokumen perjanjian air itu dan memutuskan bahawa perjanjian air tersebut adalah sah dan diperlukan segera maka Khalid dipecat kerana melakukan perkara yang betul!
Tony Pua, adakah anda telah memfitnah Khalid Ibrahim sekali lagi?
--------------------------------
3 Oktober 2014 - Tony Pua nyatakan mungkin Khalid telah sorokkan dokumen perjanjian air daripada pengurusan kerajaan negeri Selangor yang baru.http://tinyurl.com/omguvo7
9 Oktober 2014 - Azmin Ali berkata bahawa kerajaan Selangor mempunyai salinan asal kesemua 3 perjanjian air tetapi dilindungi di bawah OSA.http://tinyurl.com/psxvzvl
OK macai-macai...

2 orang berkata:

Anonymous said...

itu pemimpin yg bangang namanya!!! PKR DAP memang berbelit dan bercabang lidah. Tak hilang mabuk lagi ka?!!!

Anonymous said...

Anwar dan mahathir adalah dari gene yang sama. Darah india mengalir dalam tuboh mereka. Cuma tahap dominan nya sahaja yang berbeza.
Mahathir bila tak suka anwar direka cerita liwat untok menghlal pemecatan anwar.
Anwar belajar daripada mahathir
Bila tak suka kepada khlaid di rela cerita khalid salah urustadbir selangor.
Tapi,mahathir agak lebih baik sikit kerana memberi peluang untok anwar ke mahkamah. Tapi nasib khalid tidak diberi pwluamh untok membela diri.
Sebab itu PKR ,berperangi macam Umno.malah lebih terok.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.