Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERSIH BATAL ???



Tuesday, August 25, 2015


DEMONSTRASI HARAM #BERSIH4 BATAL...


Jika merujuk kepada kenyataan di bawah, aktiviti haram yang akan diadakan oleh Beersih Bersih pada hujung minggu ini sepatutnya terbatal. 

Kementerian Dalam Negeri (KDN) mendapati Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (BERSIH) yang bercadang mengadakan perhimpunan pada hujung minggu ini, bukan pertubuhan berdaftar. 
Ketua Setiausaha KDN Datuk Seri Alwi Ibrahim berkata siasatan KDN juga mendapati Bersih bergiat secara tidak sah dan mencetuskan suasana gelisah serta membangkitkan kebimbangan rakyat Malaysia yang terdiri daripada pelbagai kaum, agama dan keturunan. 
Beliau berkata BERSIH juga didapati menyebarkan propaganda untuk menghasut rakyat bagi tujuan negatif terhadap kerajaaan dengan mengedarkan risalah-risalah tertentu yang boleh mendatangkan keburukan.

“Menerusi pelbagai kegiatannya memberi kesan buruk kepada imej negara, bahkan mereka mengancam dan menggugat ketenteraman awam, keselamatan, kemakmuran ekonomi dan kedaulatan negara, malahan menjejaskan keharmonian hidup masyarakat majmuk di Malaysia,” katanya dalam satu kenyataan di Putrajaya hari ini. 
Sehubungan itu, KDN meminta orang ramai supaya tidak hadir dan menyertai perhimpunan pada hujung minggu ini yang tidak mendapat kelulusan pihak berkuasa. – BERNAMA

4 orang berkata:

Anonymous said...

Bersih terbatal kalo tuang presideng PasCAI ikut serta. Nanti jd kotor.

Anonymous said...

Kamu ni melalut. Otak koner baring tu kena overhaul. Mcm najib jugak, orang tanya lain dia jawab lain. Bukan nak menyebelahi pas, tapi komen kamu antara katagori melayu yg disifatkan sebagai terbangsat oleh puaka yg sama kepala dgn kamu.

Anonymous said...

Najib, Hadi dan penyokong2 taksub mrk mmg suka mempuaka dan membangsatkan orang lain. Satu jari tunjuk pd orang, 4 jari tunjuk pd ko sendiri. Bertaubatlah!!

Anonymous said...

Anon 9.37

Paku dulang paku serpih, mengata orang kau yg lebih..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.