Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS WAJIB JADIKAN PARTI AMANAH SEBAGAI MUSUH no: 1 siapa yang bersekongkol dengannya musuh juga

KITA TUNGGU KALIMAH INI SUDAH BEGITU LAMA, DI PERAK ADA DIANTARA TEMPAT YANG PARTI AMANAH TELAH DIHASUT OLEH KAFIR LAKNAT SUPAYA  PARTI AMANAH  MESTI KASI LAWAN SAMA ITU PARTI BOLA PINGPONG, KITA LANGSUNG TIDAK HAIRAN, SEBAB KITA TAHU PARTI TERSEBUT MEMANG JAHAT MACAM DAJAL YAHUDI YANG SERING BUAT KHIANAT TERHADAP UMAT ISLAM, CERITA DI SELANGOR BAWAH INI TELAH MENGESAHKAN PERANGAI MEREKA INI, NAMUN DEMI DEMOKRASI LANTAK KOME LA ! TAK DE HAL PUNYA !

DIDALAM POLITIK YANG KITA LIHAT SEBAGAI SEBUAH PARTI YANG BERCITA-CITA TINGGI IALAH PARTI PKR IAITU SEKUTU AMANAH,  DENGAN KENYATAAN DI ATAS INI MENYEBABKAN PKR AKAN DAPAT KERUSI BOLA PIMPONG  DISELURUH NEGARA JIKA DI ADAKAN PILIHANRAYA, DENGAN LAIN PERKATAAN PARTI AMANAH INI JADI MUSUH NO 1 KEPADA PAS DAN MENGKHIANAT PKR UNTUK MENCAPAI KEMENANGAN , PAS KENA LIHAT  PARTI AMANAH ITU PKR DAN AMANAH ITU ADIK KANDUNG PKR- Pak Karamu 

Amanah sedia lawan semua kerusi Pas
Pengerusi Amanah Selangor, Ir Izham Hashim
Izham
SHAH ALAM - Parti Amanah Negeri Selangor bersedia meletakkan calon di semua tempat di Dun dan Parlimen yang diwakili Pas. 
Pengerusi Amanah Selangor, Ir Izham Hashim berkata, pihaknya kini dalam mengenal pasti calon yang sesuai untuk bertanding pada PRU14.


“Kita dalam usaha menapis calon yang bersesuaian selewat-lewatnya sebelum Ramadan ini,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian.


Menurutnya, Amanah Selangor kini mempunyai 6,000 ahli.


“Sasaran kita untuk mempunyai 10,000 ahli di Selangor bakal tercapai berikutan sambutan masyarakat terhadap Amanah amat menggalakkan menerusi setiap aktiviti dan program yang diadakan,” katanya.


Sebelum ini, Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Iskandar Abdul Samad menganggap Amanah merupakan ancaman kepada parti Islam itu, selain Umno berikutan Amanah dijangka akan bertanding sebanyak lapan kerusi di Selangor dalam PRU akan datang.


"Ancaman Pas adalah Umno tapi ada musuh baharu di mana mereka akan bertanding lapan kerusi, letak diri sama macam Umno, bermakna di lapan kawasan mereka akan rampas," katanya ketika berucap di Ijtima’ Pilihan Raya Selangor lalu.


Dalam pada itu juga, Iskandar berkata, Pas akan bertanding di lima lagi kerusi di Selangor dalam PRU akan datang, menjadikan jumlah kerusi keseluruhan yang ditandingi mereka menjadi 25 kerusi.


"Pas mengambil keputusan itu bukan disebabkan tergugat dengan Amanah, sebaliknya kerana desakan daripada akar umbi parti berkenaan," katanya.

5 orang berkata:

Anonymous said...

Kita tetap lwn tak kira umno ka dap kapir ka janji sbb mereka tak nak islam ditegak.dok kluk klek cipta alasan.kump pan tu tak payah dok kisah sgt biar depa la 3 penjuru ke 10 penjuru ka.depa tu kokok je bergegar ekor gelumang tahi dap

Anonymous said...

Padan muka. Pas parti putarbelit penjual agama. Hudud kat mana skrggg?

Anonymous said...

puk...mak punya bloger ,bodoh nakl mampau,.kalau dah benci pad DAP dan amanah /sila cabut lari dari bersekongkol dengan DAP di SElangor ni .kau buta mata ke? telnag pekak ke? cakap berdegar2 .tarik dirilah dari bersama DAP di Selangor baru kau bolih cakap sombong.haramjadah punya pas ni

Anonymous said...

Ini spesis ayam berak kapur amanah nak membanga sgt dgn dap.apa dap ke yg menguasai rakyat selangor.pas juga telah berusaha utk kemenangan di selangor.nak ckp besar tgok lepas pr akan dtg.entah dap akan tercirit pula.apa yg pasti pan mmg sudah jd kucing kurap mengharap tulang ditong sampah dap.merayap kesana kemari minta belas n sokongan.selama telah menjadi kucing kurap hanya layak utk dihalau oleh org.selama mana dap kesayangan tu boleh beri perlindungan.padahal dap hanya tersilap pandang sj.ingatkan sikucing casmare rupanya si kucing kurap.tak lama akan disepak juga

Anonymous said...

Pas memang sudah teruk d sarawak dan bila buat ceramah semua org cabut lari kerana pas dah jadi hantu amno

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.