Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KHIR TOYO MASIH FIKIR DIA TAK BERSALAH !

 

Khir Toyo: Keadilan akan muncul juga suatu hari nanti

Khir Toyo | Dec 28, 2011 12:42:55 pm



1. Ramai yang bertanya mengenai keputusan Mahkamah Tinggi Shah Alam minggu lalu ke atas saya.  Sungguhpun saya mempunyai pandangan dan pendapat yang mungkin kontroversi, namun peguam saya menasihatkan agar tidak menyatakan apa-apa bagi mengelakkan subjudis.  Ini kerana proses perundangan dan mencari keadilan belum berakhir.

2. Saya percaya sekiranya saya tidak mendapat keadilan di dunia ini pun, akan ada keadilan di hadapan yang Maha Berkuasa nanti.

3. Saya tahu ramai yang tidak menyukai saya telah mencanangkan bahawa saya mengambil rasuah.  Hakikatnya saya dituduh di bawah Seksyen 165, Penal Code yang mendakwa saya mendapat suatu barangan dengan balasan yang tidak mencukupi daripada seseorang yang mempunyai hubungan rasmi dengan saya.

4. Sungguhpun saya tidak dapat mengulas perbicaraan ini, namun saya mengucapkan terima kasih kepada rakan-rakan bloggers yang mengulas dan memberi liputan yang adil kepada perbicaraan ini.

4. Berikut antara sebahagian tulisan rakan-rakan bloggers yang mungkin memberi gambaran mengenai perbicaraan saya untuk tatapan saudara/saudari:

- Apa Sebenar Kes Dr Khir
- Adakah Anda Bergurau Tuan Hakim?
- Jumaat Ini Penentu Nasib Khir Toyo
- Hormati Keputusan Hakim, Tapi Allah Akan Tunjukkan Keadilan Sebenarnya Kelak.
- KES KHIR TOYO : ESOK KEPUTUSAN!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.