Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TAK PAYAH PUJUK LA


Sabtu, 31 Disember 2011

Nurul Izzah Nafi Pujuk Zaid

Naib Presiden PKR, Nurul Izzah An­war menafikan dakwaan bahawa beliau sedang berusaha memujuk Datuk Zaid Ibrahim menyertai parti itu semula.
 
Beliau berkata, surat layang yang kini tersebar luas melalui Internet kononnya beliau juga berjanji kepada Zaid untuk memberikan kerusi Parlimen Petaling Jaya Selatan, adalah palsu.

“Ingin saya jelaskan di sini bahawa dakwaan dalam surat tersebut adalah palsu dan tidak benar,” katanya dalam satu kenyataan ringkasnya kepada Sinar Harian, semalam.

Ahli Parlimen Lembah Pantai itu mengulas surat berantai yang diedarkan kepada ahli-ahli PKR yang mendakwa beliau sedang memujuk Zaid menyertai PKR semula.Ekoran itu, surat itu meng­ajak ahli PKR membantah tindakan Nurul Izzah itu.

Justeru, Nurul Izzah dalam kenyataannya juga meminta semua rakyat Malaysia jangan melayan surat itu.

“Saya menggesa semua rak­yat Malaysia untuk menumpu segala usaha demi merealisasikan Malaysia yang lebih baik,” katanya.

Zaid juga sebelum ini menge­luarkan kenyataan mena­fikan beliau bertemu dan berbincang dengan Nurul Izzah sebagaimana yang didakwa surat itu.

Katanya, beliau tidak tahu menahu berhubung dakwaan tersebut kerana sejak meninggalkan PKR, beliau tidak berhubung langsung dengan Izzah mahupun kedua-dua ibu bapa pemimpin tersebut.

“Saya tidak tahu apa-apa tentang dakwaan ini sebab sejak meninggal PKR, saya tidak berhubung langsung de­ngan Nurul (Izzah Anwar) ke, Anwar (Ibrahim) ke atau pun Kak Wan (Datuk Seri Wan Azizah),” katanya.

Zaid turut menyatakan agar dirinya tidak dikaitkan dalam penyelesaian perkara tersebut.“Jangan kaitkan saya, dia orang kena selesaikan sendiri masalah mereka,” katanya.


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.