Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TIADA APA YANG MUSTAHIL BILA DATANG PERTOLONGAN ALLAH

Jumaat, 30 Disember 2011

Berasapp..Bekas Ketua Pemuda MCA dan 439 ahlinya sertai (DHPP) PAS..??

Kuah3..Puak Umno tentu "Sawan" and "Gila Khinzir" dengan tajuk kat atas beb..sebab sekarang apapun boleh terjadi,kerana kerapuhan parti-parti yang terdapat dalam BN serta sindrom tidak mempercayai satu sama lain dalam Parti reput tersebut.

Maka dengan perbalahan MCA Pulau Pinang,Pemuda PAS menghulurkan tangan penyelamat kepada Ketua MCA dan 439 ahlinya menyertai Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP),maka selepas ini akan terdengar orang Umno yang bangang kata,ini namanya "Menangguk di air keruh" fuhhh..Ini zaman IT beb,zaman orang dah celik dan hendakkan kepada keadilan dan kebenaran bukan tahun 70an,apa nak kias-kias..memang pun PAS menangguk di air keruh,kalau menagguk di air jernih bodoh la lu Umno..mana nak dapat hasil.

Sekarang kena menangguk dalam apa jenis air pun,hatta air tembikai ke,air sirap ke atau air karot sekali pun kena tibai jugak bro..yang penting matlamat menjatuhkan kerajaan Zalim, Sombong dan Korup BN ditamatkan riwayatnya pada PRU 13 nanti...Baca kat bawah nii...

Pemuda PAS mempelawa bekas Ketua Pemuda MCA Pulau Pinang, Eng Hiap Boon dan 439 ahlinya menyertai Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) di negeri ini untuk bersama-sama menumbangkan Barisan Nasional (BN) pada pilihanraya umum akan datang. Ketua Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang,

Yusni Mat Piah berkata, beliau merasakan masa untuk bersama MCA dan BN memerintah telah berlalu kerana terlalu banyak penyelewengan berlaku melibatkan wang rakyat. Eng Hiap Boon dan anggotanya meletakkan semua jawatan dalam parti itu beramai-ramai semalam ekoran hilang kepercayaan kepada kepimpinan MCA dan BN.
Tindakan mereka mengakibatkan dua cawangan MCA di negeri itu dibubarkan.

Bercakap dalam satu sidang akhbar di George Town, Eng berkata, beliau dan rakan-rakan seperjuangannya amat kecewa dengan pemimpin parti yang menurutnya sedang berdepan dengan isu moral dan tidak beretika dalam kepimpinan mereka.

Perbalahan dalaman parti, tambahnya, semakin buruk dan para pemimpin pula didakwanya enggan melibatkan diri dengan akar umbi atau berkhidmat kepada rakyat secara ikhlas.
Tindakan Eng Hiap Boon pasti memberikan tamparan hebat kepada pucuk pimpinan terutamanya Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang seakan sudah bersedia dengan kekuatan baru untuk merampas kembali Pulau Pinang daripada Pakatan Rakyat.
Langkah drastik itu juga memberikan kekuatan baru kepada Ketua Menteri, Lim Guan Eng untuk teruskan usaha menyakinkan rakyat dengan berbagai skim batuan hasil lebihan perbelanjaan kerajaan tanpa melihat lagi kebelakang.

"Sebagai Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional Dewan Pemuda PAS Pusat saya menyeru beliau dan ahlinya menyertai DHPP di Pulau Pinang bagi membantu memperkuatkan PAS sekaligus memperkemaskan jentera Pakatan Rakyat yang sedang diperlekehkan oleh Umno dan BN. "Dewan Pemuda PAS yakin ia satu perkembangan yang positif terhadap Pakatan Rakyat di negeri ini, " jelas Husni dalam kenyataannya.

Dewan Pemuda PAS sendiri katanya, cuba mencari jalan mendekati mereka dengan sokongan DHPP Pulau Pinang bagi menerangkan betapa pentingnya perlawaan tersebut. Ia amat wajar kerana Malaysia amnya Pulau Pinang kena di selamatkan daripada jatuh semula ke tangan Umno dan BN yang ketagih kuasa.

1 orang berkata:

ahmed said...

تَستطيع هذه اللحظة عميلنا العزيز الاتصال والاتصال بنا بأي توقيت علي جميع أرقام المؤسسة، فنحن نمتلك خدمة زبائن طوال الأسبوع وعلي مدار اليوم للاستجابة إلى جميع أسئلتكم وإستفساراتك عن العروض والأسعار والخدمات التي تقوم المؤسسة بها بالباحة.
شركة النجوم لخدمات التنظيف
شركة تنظيف فلل بالرياض
شركة عزل خزانات بالرياض
شركة جلي بلاط بالرياض

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.