Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Tuesday, January 29, 2013

GELI tengok cara Umno berkempen...

0 juta komen
Hodoh betoi cara Umno berkempen... geli Pak Long tengok...

Memang la keluarga budak William Yau tengah bersedih. Sapa tak sedih bila anak cucu yang depa sayang tu, baru berumoq 6 tahun dah pergi mengadap Ilahi... Dah tu pi dalam keadaan yang menyedihkan pulak tuh...

Bukan tak boleh nak pujuk orang bersedih neh... Bukan salah besaq sangat pun nak boh gambaq kat surat habaq, bagitau kat semua yang kita ni baik tapi, cari la gambaq yang senonoh sikit. Ni ka, boh gambaq yang kamera men penuh dok menyemak depan tuh... Geli la orang kampung tengok. Hangpa buat macam ikut skrip pulak time orang lain dok susah hati... hadoiihh...

KM Melaka, Mohd Ali Rustam (duduk tiga kanan) cuba menenangkan nenek William Yau, Chee Chau Moi, 68, dihadapan puluhan kamera men... Nenek si William neh tak dapat menahan kesedihan masa upacara pembakaran mayat cucunya di pusat pembakaran di Jelutong, Sungai Putat, Melaka.

William dilaporkan hilang pada 16 Januari lepas di Putra Heights, Puchong dan ditemui mati di Jeti Sungai Sireh, Pelabuhan Klang. - Foto Bernama

Teringat kata-kata hj Karim, ayaq turun mai dari gunung-gunung tapi kebijaksanaa mai kelaku kita...

Wassalam...

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.