Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA YANG MEREKA BINCANGKAN ?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiFvLpzNmaq5i1li-zfqMBWz5nVhqUGMnibcnXovo2cABkXq4gdTGfdD2H5FigWGgMU4hKEmLkpn-cvCF2-fwitsajwCyY-lnnZUa8Z_WddDvFkzrC42iE5NYtXIBi-tImh9xzdrqYUHUE/s1600/zam+dgn+ustaz+azizan.jpg
 MUNGKIN LAGU NIH !
Maiden:
..........Meh la kita bersatuuuuu !

Ust Azizan:
Bolehhhh ! Takda masalah !

Maiden:
Legaaaaa ! Kalo cam tu bila kita boleh runding ? Saya boleh atoq demi melayu dan islam !

Ust Azizan:
Saya takda masalah cuma satu syarat
Maiden:
Alah takda masalah ehhh ! dua tiga syaratpun tak paaa !

Ust Azizan:
Tak payah la dua tiga,  satupun sudah cukup !

Maiden:
Apa syaratnya ?

Ust Azizan:
Tukaq perlembagaan perjuangan hangpa macam perlembagaan kami, tu saja yang saya mintak, Ok tak ?

Maiden:
Ok la tuh ! tapi tu kena runding dengan pucuk pimpinan saya ! Saya rasa tu perkara kecik ajaaaaa !
Ust Azizan:
Kalo hang kata tu perkara kecik, bagi saya tu perkara besaq ! Hangpa takkan berani ubah, sbb hangpa takut pada sistem islam !

Maiden:
Tak takut ehhh ! Apa nak takutttt ! sayapun islam jugaaaa ! Lagipun perlembagaan negara kita dah ada kata lagu tuuuu !

Ust Azizan:
Tu perlembagaan kata, yang saya mau ialah perlembagaan parti hangpa, macam perlembagaan parti saya

Maiden:
Ooooo ! Tu kena pakat dengan pucuk pimpinan saya ! Saya rasa ok lah tuuu ! Errrr ! kalo ok nanti Peh boleh join UMNO ?

Ust Azizan:
Peh mana boleh join UMNO melainkan hangpa kena tukaq pula pada UMNO kepada Pekembar ganti nama dari bahasa orang putih pada nama melayu

Maiden:
Eh ? Yang tu mana boleh sebab dah pakai nama tu lama dah ! Lagipun apa ada pada nama ?

Ust Azizan:
Hangpa berjuang bangsa, jadi hangpa kenalah buktikan kepada bahasa bangsa ! Awat hangpa guna bahasa penjajah lagi, kankah kita dah merdeka ? Lagipun namalah menunjukkan bangsa !

Maiden:
Aiiik ? Tadi Ust dok kata satu syarat saja, ni dah jadi dua syarat pulak ?

Ust Azizan:
Ni syarat cabang saja, sbb syarat ni bukan penting sangat, cuma takut bau penjajah tu masih ada pada hangpa macam bau yang ada pada la nih

Maiden:
Bau apa tu ustaz !

Ust Azizan:
Bau UMNO, kalo bau pekembar tu tak pa laaa ! cium dari pagi sampai petangpun tak pa !

Maiden:
Ala apa ada pada bau ustaz !

Ust Azizan:
Tu la hangpa, pasai bau la negara ni jadi huru hara, hangpa suka bau Peh hangpa mai cari aku hi hi hi

Maiden: 
Betoi ! betoi ! hu hu hu ! Dulu bau Peh tak kuat sangat, tapi la ni bau dia kuat ! haruuuum ! hi hi hi

Ust Azizan:
Tau tak paaaa !

Maiden:
Errrr , bagaimana dengan Nuar tu !

Ust Azizan:
Saya tak jaga tepi kain orang ! dooosa ! Tu pasai saya dok kata mai bersama islam !







0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.