Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

INI POLIS BODOH LAGI SOMBONG GILAK KAU !!!

Gambar : ( PRN Sarawak ) Presiden Pas Cuba Dihalang Masuk Ke Kawasan Penamaan Calon








Peristiwa ini berlaku ketika perarakkan calon pagi semalam. Bila rombongan kami hendak masuk ke kawasan penamaan calon Tok Guru Hj Hadi Awang tidak dibenarkan masuk kononnya kena habiskan orang BN masuk dulu..Alhamdulillah Lawyer Khairuddin fight untuk Tok Guru..
dengan ayat power "Ni bukan pak haji" Imbang Penuhbila polis 2 paku itu kata "maaf pak haji saya tak boleh benarkan masuk, kena tunggu orang sana masuk dulu"..

Antara dialognya...

Polis " maaf pak haji..saya tak boleh benarkan masuk.kena tunggu orang sebelah sana masuk dulu"

Khairuddin : Ini bukan pak haji..ini tok guru kami..kenapa kami tak boleh masuk ? mana undang2 yang menyatakan kami tak boleh masuk? kami parti yang akan bertanding.."

Polis : nanti saya masuk tanya di dalam..

Lawyer : saya lawyer ..saya tahu undang undang..

Polis : tak boleh ..tak boleh ..saya akan tanya di dalam..( sambil tangannya hendak menyentuh Tok Guru)

Lawyer : (dengan suara keras)...Jangan sentuh Presiden kami...

Bila polis itu memusing ke belakang..Seorang sarjan pula berkata boleh masuk..

Sarjan ini minta maaf kerana berlaku kekecohan..

Moralnya disini...

STAFF BAWAHAN POLIS LEBIH TAHU UNDANG-UNDANG BERBANDING PEGAWAI...

3 orang berkata:

ade aku kesah said...

tgk perut polis je dh tau geng sape...kah kah kah..

Anonymous said...

aKU GHASA NI POLIS BANGLADESH LA...DIA TAK KENAL PRESIDEN PAS KAHKAHKAH KAYU PUNYA POLIS....

Anonymous said...

puak polis ni kan ke bangang...buat kerja bukat pakai otak...ikut arahan jer dia.... bila diarah jgn bagi masuk dia tak bagi masuk... bila diarah bunuh dia bunuh...bila diarah usung tilam dia sanggup usung tilam...bodoh punya polis satu2nya jabatan paling bangang selepas spr dan sprm

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.