Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KU LI BERPOLITIK SECARA MATANG

Ku Li bercakap dari dasar hati atau perut?

Pemimpin veteran Umno, Tengku Razaleigh Hamzah hari ini membidas pihak yang mendalangi video lucah untuk menjatuhkan pemimpin pembangkang. Katanya, rakyat akan menolak 'politik kotor' sebegitu untuk mengalihkan tumpuan mereka daripada isu-isu nasional yang jauh lebih penting.

"Ini orang panggil, politik longkang (dan digunakan) bila sudah tidak ada modal lagi. Ia timbul sebab polisi dan dasar yang diperjuangkan sudah tidak laku dan rakyat nampak tidak menerimanya.
[ sumber .]

al-brangionline:

Apa yang Ku Li cakap tu semuanya betul......bukan sekarang saja, malah sebelum ini pun beliau banyak kali bercakap menghentam parti kesayangannya.

'Hidup mati' beliau tetap dengan parti songkok dua jengkal itu......walaupun beliau pernah di'hina' oleh partinya suatu ketika dulu. Darah merah parti berlambangkan keris itu sudah mengalir dan meresap di segenap urat saraf beliau.

Kata-katanya amat mempersonakan kita terutama bila bercakap pasal royalti minyak Kelantan tetapi apabila gendang piliharaya kedengaran beliau akan tetap memakai 'pakaian perang' parti songkok 2 jengkal itu......ini terbukti di PRK Galas yang lalu.

Sesekali terfikir jugak......Ku Li ini bercakap dari dasar hati atau dari dasar perut sehingga keluar ke mulut......apa-apa pun diucapkan syabas kepada Ku Li yang berani bercakap di atas kebenaran di mana ahli-ahli lain hanya mengangguk-angguk serta mengggeleng-geleng lagi meloncat-loncat apabila mendapat sekuntum 'bunga'

1 orang berkata:

leekonyou said...

KULI DAH LUPA KOT???semua dah bersumpah dengan NAMA ALLAH SWT cuma tunggu A N U WAR saja lagi masih MALU-MALU KE TAKOT KE NAK BERSUMPAH tak buat kerja ni .. rakyat yang kebanyakaan nya BODOH-BODOH cuma nak dengo ANU WAR ni BERSUMPAH AJA SUSAH JUGA YA KALAU TAU DIRI BERSALAH KAK WAN dr.gigi TOLONGlah SURUH DIA SUMPAh OK DENGAN NAMA ALLAH SWT BUKAN ALLAH CHRISTIAN HERALD yg,N.AJIS DAN KALID GEREJA SOKONG TU..bukan bukan bukan

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.