Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAU MAIN WAYANG KA ?

Saya tidak boleh terima kenyataan KPN - Dr Lo' Lo'
Harakahdaily   
KUALA LUMPUR, 3 April: "Saya awal-awal lagi tidak boleh terima kenyataan KPN yang dilihat tidak serius dalam menangani isu yang merupakan kemuncak politik durjana," kata anggota Parlimen Titiwangsa, Dr Lo' Lo' Mohd Ghazali.

Beliau mengulas kenyataan Ketua Polis Negara (KPN) Tan Sri Ismail Omar ketika mengulas isu video seks politik yang didalangi Trio Umno baru-baru ini.

Trio Umno itu adalah Tan Sri Rahim Thamby Chik, Datuk Shazryl Eskay dan Datuk Shuib Lazim. (gambar Malaysiakini)

Pertama kali, KPN berkata, polis tidak boleh menangkap mana-mana pihak sesuka hati tanpa sebarang bukti apabila ditanya kenapa pihak yang menayangkan video lucah secara terbuka tidak ditahan.

Terbaru, beliau berkata, video seks itu terbukti tulen yang membayangkan ia benar dan menyalahkan plihak didakwa terlibat dalam video itu tanpa menyebutnya.

Ketua Polis Negara KPN dalam kenyataan terbarunya berkata, siasatan kini dalam peringkat akhir oleh pasukan khas yang ditubuhkan di bawah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman bagi menyiasat rakaman video seks berkenaan.

"Dengan ini diumumkan bahawa siasatan (video) kini di tahap terakhir...ini bermakna polis telah menerima laporan pakar mengenai kesahihan video itu. Dengan kata lain, rakaman itu adalah tulen," katanya pada sidang media tergempar di Pusat Latihan Polis (Pulapol) 1 April lepas.

Bagaimanapun, beliau tidak mendedahkan identiti pelaku dalam video seks terbabit.

"Cuba bayangkan jika yang terlibat dengan penayangan video lucah ini pimpinan Pakatan Rakyat atau pihak yang nak diperkenakan oleh pemimpin BN, agaknya bagaimana reaksi KPN dan polis umumnya," kata Dr Lo' Lo' melahirkan rasa kesalnya.

Beliau yakin, kenyataan-kenyatan KPN itu sedang diperhatikan rakyat dan  boleh membawa rebahnya Barisan Nasional yang sedang memerintah.

"Saya nak ingatkan KPN bahawa rakyat melihat ketidakadilan ini dan Allah Maha Melihat," kata Dr Lo' Lo'.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.