Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PERTAHAN HADI

http://buletinonline.net/images/stories/berita46/mesyagungknerus%20039.jpgKUALA NERUS - PAS Kawasan Kuala Nerus menolak sekeras-kerasnya tuduhan yang dilemparkan ke atas Presiden PAS Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dan berdiri teguh di belakangnya.

Yang DiPertuanya, Ustaz Abu Bakar Abdullah berkata demikian ketika berucap dalam majlis perasmian Mesyuarat Agung kali ke 34 kawasan tersebut pada Sabtu 23 April, di masjid Tqwa, Batu Enam disini.

http://buletinonline.net/images/stories/berita46/mesyagungknerus%20061.jpgBeliau merujuk kepada tuduhan yang dibuat oleh pihak tertentu yang mengatakan bahawa Dato' Seri Abdul Hadi adalah sebab kekalahan PAS di Sarawak pada pilihanraya negeri itu baru-baru ini dan juga di negeri Terengganu pada pilihanraya umum ke-11 tahun 2004.

Beliau yang juga Timbalan Ketua Dewan Ulamak PAS Terengganu turut menyelar pihak yang berkata bahawa era kepimpinan ulamak dalam PAS telah berakhir.

Mesyuarat Agung Kali ke-34 PAS Kuala Nerus dirasmikan oleh Timbalan Presiden PAS Ustaz Nasharuddin Mat Isa.

Turut hadir adalah Dato' Ustaz Abdu Bakar Chik dan Ustaz Satiful Bahri Mamat, kedua-duanya Timbalan Pesuruhjaya PAS Terengganu

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.