Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

WAJAH JIN-JIN SARAWAK

LIMAU LELANG LIMAU BUNIAN BAGI JIN TUH TAK TIDUR MALAM .........


Tak cukup jentera : Jin dan Bomoh dikerah Taib..


Ketika berlangsung penamaan calon bagi Pilihanraya Negeri Sarawak pada 6 April lalu, telah tercetus kekecohan di Pusat penamaan calon N51 Dun Balingian..

Kekecohan bermula apabila Calon bebas, Salleh Bin Jaafar yang juga sepupu kepada Taib Mahmud, menyerang seorang wanita asing yang disyaki sebagai bomoh kepada Taib Mahmud.


Beliau yang keluar dari dewan penamaan calon terus menyerang wanita tersebut dengan menyatakan wanita tersebut sebagai perosak negeri Sarawak, malah menjerit wanita tersebut sebagai bomoh yang selama ini bersama Taib untuk memusnahkan negeri Sarawak.

Wanita yang berambut perang itu telah melarikan diri dan diselamatkan oleh sekumpulan petugas BN. Lihat gambar di SINI.

Sungguhpun bagi kita ramai yang sudah tidak mempercayai bomoh tetapi ianya adalah berbeza dengan Sawarak.

Menurut YB Nizar yang berkampung di Sarawak seperti yang dicatatkan oleh perakkite Amalan sihir masih ketara di sini kerana YB Nizar sendiri telah melihat kejadian itu berlaku kepada calon PAS yang dikunci mulutnya dari menyampaikan ucapan.

Calon wanita PAS bagi Muara Tuang yang menentang adik Taib Mahmud sendiri iaitu Datuk Sri Mohd Ali Mahmud, hanya sekadar mampu memberi salam dan kemudian mulut terkumat kamit tak mampu dibuka.

Bagaimanapun menurut Al-Banjari 2-3 orang Ustaz terpaksa 'kerja keras' apabila berhadapan situasi sperti itu apabila dipulihkan, seorang demi seorang nama 'tukang kunci' mulutnya disebut.

Tapi dari apa yang aku lihat dari videoclip yang aku jumpa di blog milosuam dibawah ini, bukannya seorang saja bomoh yang Taib Mahmud dapatkan perkhidmatannya tetapi tiga orang semuanya..

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.