Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DULU KAMPUNG BEREMBANG MACAM NI GAK KAN,KAN ?

Susah Berunding Dengan Kerajaan ‘Setan’ – P. Kamala


Hulu Selangor, 13 Mei- Masa depan penduduk Kampung Sungai Kerandang masih samar-samar dengan tindakan dan arahan  kerajaan negeri yang tetap dengan keputusannya untuk merobohkan penempatan penduduk yang mereka takrifkan sebagai haram sedangkan mereka sudah pun mendiami dan mengusahakan tanah kampung tersebut sejak 25 tahun lebih yang lalu.

Hari ini, sekali lagi kampung ini menjadi tumpuan apabila dikatakan pihak Jabatan Perhutanan Selangor tetap diarahkan untuk meranapkan sebahagian 100 hektar termasuk kawasan ladang kelapa sawit yang menjadi punca pendapatan penduduk sehingga pada jam 5 petang ini manakala selebihnya akan diteruskan dalam masa dua minggu akan datang.

2 orang berkata:

Anonymous said...

YA..WALAUPUN ITU KUASA KERAJAAN PR NEGERI DAN HASIL KESALAHAN, KESILAPAN, KELEMAHAN UMNO/BN DULU..NAMUN PR SEPATUTNYA LBH SEDERHANA DAN LBH PERIKEMANUSIAAN SERTA BIJAK DLM TINDAKAN...

INI SAMA SAJA DGN PERANGAI UMNO ROBOHKAN RUMAH KAT LEMBAH JAYA, KG PASIR HK, KG BEREMBANG DULU2..

SAMA SAJA PR DGN UMNO, UMNO DGN YAHUDI, PR DGN YAHUDI...TIGA2 SAMA SAJA!!!

zaminc said...

ada pampasan tak?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.