Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PATUTNYA ORANG YANG POLIS USUNG ITU DITEMBAK SAJA DEMI DEMOKRASI

Gilaaa...Apa Nak Jadi Nii..??

Apa nak jadi dengan undang-undang di Malaysia..PDRM mana sudah pegi?? Sekarang ni video lucah anjuran datuk "T" telah diedarkan pulak di Masjid-masjid oleh pihak yang tidak dikenali meletakkan rakaman seks itu di Masjid Al-Hadiyah Telok Panglima Garang Kuala Langat pada Ahad lalu.Nazir Masjid Al- Hidayah, Rahman Amir berkata video berkenaan dijumpai semasa jemaah masjid bersarapan selepas mendengar kuliah subuh di masjid itu. Sebelum ini edaran video tersebut telah diposkan kerumah-rumah,terutamanya pemimpim pembangkang.ditayangkan di kursus Kemas dan PLKN,Malah sebaran dalam Youtube edisi pertama yang heboh di perkatakan oleh Ketua Polis Negara untuk disiasat dan di ambil tindakan sampai sekarang,habuk pun takda...Hantukah yang buat kerja ni..??sampai tiada tangkapan??

Tiba-tiba,dalam gah pihak polis lancau nak siasat dan tangkap penyebar di laman Youtube,keluar pula edisi kedua video tersebut,sekali lagi pihak Polis lancau buat-buat terkejut dan muka KP macam menahan taik keras.

Kalau bab ceramah..Pihak Polis tunjuk Langsi dengan PR,siap hentikan ceramah kalau tidak..penganjur dan hadirin akan ditangkap..Lancauuu la lu orangg...memang jenis bangsat..Semalam,ceramah Anwar di Malaka yang di Provokasi oleh umno bangsat dengan tunjuk perasaan di kawasan ceramah..tapi yang peliknya..orang PR yang kena amaran agar dihentikan ceramah oleh anggota pilis..Yang buat provokasi iaitu Umno bangsat tak disentuh langsung oleh Pihak Polis.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.