Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SIAPA KATA MCA BUKAN KAFIR HARBI MAKA MEREKA ADALAH KAFIR HARBI

Woi ustaz PapaGomo!...Soi Lek kafir harbi ke tak?

WarkahDaily – Aku nak tanya kat alfadhil ustaz PapaGomo, Presiden MCA, Datuk Seri Chua Soi Lek tu kafir Harbi ke Zimmi? Aku tanya macam tu kat dia sebab dia sekarang sedang bersekongkol dengan parti Soi Lek.

Sekarang ni Soi Lek secara terang-terangan telah menunjukkan sikap sebenarnya terhadap Islam dan umat Islam.

Presiden MCA dilihat begitu membenci dengan prinsip Islam sehingga meminta PAS menggugurkan prinsip perjuangan Islamnya sebelum mahu menyertai BN.

Dalam Pakatan Rakyat (PR) sekarang ini, DAP telah pun semakin berlembut dengan dasar perjuangan PAS apabila pengerusinya, Karpal Singh yang dikatakan kafir harbi oleh puak-puak ustaz PapaGomo itu telah menyatakan kesediaan untuk memahami konsep perjuangan Islam yang dibawa PAS.

DAP lebih menghormati Islam dan PAS yang memperjuangkan Islam berlandaskan Al-Quran dan As-Sunnah. Namun, bagi MCA, ia amat berlainan sekali. MCA tanpa berlapik, terus terang membenci Islam.

Dalam masa yang sama, Soi Lek telah mengiktiraf perjuangan PAS yang selari dengan Islam yang dibawa Rasulullah SAW.

Ustaz PapaGomo yang tanpa segan silu kata Umno yang perjuangkan Islam pun tidak digeruni Soi Lek kerana Soi Lek tahu, Islam yang diperjuangkan Umno adalah Islam palsu. Soi Lek lebih mengetahui, Umno adalah parti totok sekular, Cuma ustaz PapaGomo aje yang tak tahu kot.

Sekarang, presiden MCA yang juga sekutu kuat Umno dalam BN itu bukan sahaja memusuhi PAS dalam PR, bahkan lebih teruk lagi, Chua Soi Lek memperlihatkan permusuhannya terhadap Islam dan umat Islam.

Dalam keadaan Malaysia adalah negara majoriti umat Islam, bahkan agama Islam juga dijadikan sebagai agama Persekutuan, Namun Soi Lek masih lagi berani menunjukkan sikap sebenar permusuhannya terhadap Islam.

Itu ketika umat Islam adalah majoriti, tapi bagaimana jika MCA terus menguasai kerajaan di Malaysia melalui BN?

Ketika itu, tunggulah nasib umat Islam yang dibenci MCA. Sedarlah wahai saudaraku! Islam dan umat Islam di negara ini dalam bahaya jika MCA terus berkuasa bersama BN.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.