Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Negara Berkebajikan : Najib dinasihat agar jangan pamer Kebodohannya..

SHAH ALAM, 8 Jun: Timbalan Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu melahirkan rasa kasihan terhadap kenyataan Perdana Menteri Najib Razak yang ketinggalan zaman.

Najib dalam laporan media dari Astana, Kazakhstan menyifatkan Ucapan Dasar Presiden PAS bertemakan Membangun Negara Berkebajikan hanya untuk hadapi PRU13.

Mohamad dalam jawapan balas berkata, konsep Negara Berkebajikan telah diwujudkan sejak zaman Nabi Muhammad SAW lagi ketika Baginda mentadbir Madinah sebagai sebuah Negara Islam.

"PAS perjuangkan dasar Negara Berkebajikan yang didirikan oleh Baginda Nabi sejak zaman Madinah lagi dan bukan hanya untuk PRU13 sahaja.

"Nampak sangat Najib tidak tahu di dalam hal ini, saya kasihan, lebih baik beliau diam sahaja dalam perkara yang beliau tidak tahu.

Ulasan:
Apa yang UMNO nak takutkankan sangat negara berkebajikan ciptaan Pas/Islam ? Bukankah setiap manusia itu fitrah hidup mereka mahukan berkebajikan ! Sebab itulah Tuhan memerintahkan hambanya berdo'a kepadaNya, andainya UMNO kurang senang dengan Pas tentang dasarnya maka UMNO boleh mengambil alih perjuangan Pas dengan menubuhkan dasar islam pula jika UMNO kata Pas meniru dasar UMNO, tapi tukarlah perlembagaan parti itu kepada islam supaya konsep UMNI/ISLAM tiada lagi berkebajikan ?

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.