Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SESUNGGUHNYA RAMAI MANUSIA SESAT DAN MENJADI KAFIR

SISTER IN ISLAM KATA ALLAH TUHAN YANG MAHA ZALIM!!?

Posted: Oct 5, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels: 

Sesat.. Sister In Islam wajib menarik semula kenyataan beliau berkenaan Hukum Hudud. Kenyataan yang mereka berikan membantah dan akan memastikan Hukum Hudud tidak terlaksana membuktikan NGO ini sesat dalam membuat kenyataan membantah Hukum tersebut.

Pemahaman jelas yang juga merupakan pendirian Kerajaan Pusat di mana Hukum Hudud boleh dilaksanakan apabila ianya dipersetujui semua pihak dan tidak mendatangkan kemudaratan keselamatan Negara dan kita tahu dalam hal ini puak mana yang bakal mencetuskan kekacauan dan keselamatan Negara apabila dilaksanakan. 

Ini dsahkan pihak Ulama' Bertauliah di Negara ini apabila PM Datuk Serti Najib yang ketika itu memegang jawatan Menteri Belia dan Sukan pada era 1980an mendapatkan penjelasan mengenai dasar perlaksanaan Hukum yang kononnya diperjuangkan PAS. 

Namun, membantah apatah lagi mengherdik Hukum Hudud dari sebuah NGO yang meletakkan Islam sebagai Jenama Organisasi bukan sahaja menyesatkan, malah dikhuatiri bakal mengelirukan Umat Islam. 

Melayu CinDia mendesak SIS menarik semula kenyataan tersebut dan meminta maaf kepada kesemau Umat Islam di Malaysia atas keterlanjuran menghina Hukum tersebut.

Gelombang Rakyat

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.