Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BODOH PIANG

Tragedi Berdarah Gombak - Ketua Pemuda Umno Malaysia Bodoh

Satu jer perkataan yang sesuai di gambarkan kepada Ketua Pemuda Umno iaitu menantu pak Lah ni, bodoh piang mengalahkan lembu NFC Kak Ijat!!!

Nak tanya kat Ketua Pemuda ni, insiden yang berlaku di Gombak tu semasa program siapa? Adakah program Umno? Nak mintak polis siasat siapa yang memulakan provokasi konon... Poodah!!


Semasa sebuk dengan Perhimpunan Agung Umno yang di paksa supaya rakyat menontonnya sebab disiarkan secara langsung di TV pecacai, tak ada seorang pun penyokong Pakatan Rakyat yang buat kacau di majlis yang penuh dengan segala macam bangsat punya acara. Tapi kenapa bila hanya program ceramah Pakatan, ada segelintir samseng Umno diarahkan supaya membuat kacau.



Yang Khairy dok kecoh bila ada seorang ahli Umno yang berdarah di dahi tapi kenapa dia membodoh dan membangangkan diri dia tak mau berfikir kenapa pemuda Umno di ceramah Pakatan? Laporan polis pun dah dibuat awal sebelum kejadian ni berlaku lagi tapi apa tindakan pihak polis?

Ugutan Kak Ijat semasa ucapan di Perhimpunan Agung Umno tu kini cuba di realisasikan oleh pemuda Umno Gombak. Mereka nak jadi pioneer dalam menggerakkan kekacauan dalam negara. Dan jika ditakdirkan Umno betul2 tumbang dengan izin Allah S.W.T, maka puak2 ni la yang akan memulakan huru hara dalam negara sementara pemimpin mereka bersiap kemas untuk cabut meninggalkan negara yang berada dalam keadaan huru hara yang di mulakan oleh mereka sendiri.

Persoalannya, masih adakah warga Malaysia yang akan termakan dengan provokasi murahan yang akan dimainkan oleh Umno ni nanti?

Rakyat dah makin bijak la wahai menantu Pak Lah lulusan Oxford wei!!!! Bukan macam lu yang cuma belajar kat tempat high class tapi bodoh mengalahkan lembu ternakan Kak Ijat!!

http://kopitarikkaw2.blogspot.com/2012/12/ketua-pemuda-umno-malaysia-bodoh-tahap.html


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.