Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HANGPA BUKA MULUT AKU TIBAI !!!

Khamis, 6 Disember 2012

Makin Panas : Blogger BN nasihat puak BN jangan cuba Jolok Bekas KPN MUSA HASAN...!!!

Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan bukan lah seorang yang mudah diheret ke gelanggang politik. MR pernah berbual mesra dengannya ketika diperkenalkan oleh Allahyarham Dr Rastina Majid.
 
Beliau seorang yang mesra dan telus dengan perinsipnya yang tersendiri. Banyak perkara yang beliau tahu tentang kecurangan politik yang orang tidak tahu. Maka tidak hairanlah jika Musa berpendirian teguh untuk tidak terlibat di dalam mana-mana parti politik.
 
Mungkin Musa kecewa semasa beliau menjadi KPN ada tangan-tangan ghaib politik yang terlibat dalam tugas beliau seperti isu Bersih di mana menteri juga memberi arahan sehingga pegawai bawah sukar menjalankan tugas. 
 
MR kira Menteri Dalam Negeri yang seringkali dilabelkan sebagai lembik dan kulai terpaksa bangun menunjukkan beliau itu keras. 

Musa harus faham Hishamuddin menerima desakkan dan tekanan hebat orang politik, NGO dan pencinta keamanan. 
 
Manakala Hishamuddin pulak seharusnya bijak mengimbangkan keutamaaan yang dahulu didahulukan dan yang kemudian dikemudiankan. 
 
Di dalam perjalan menuju PRU 13 yang sudah dekat ini adalah sangat kritikal untuk bertelagah dengan Musa Hassan, bekas KPN kerana Anwar Ibrahim and the gang musuh tradisi Musa Hassan sedang menunggu untuk menangguk di air yang keruh. 
 
Jangan dijolok Musa Hasan lagi takut beliau terpaksa memuntahkan perkara-perkara yang tidak elok. Sekarang adalah waktu genjatan senjata. Kita tunggu selepas PRU13 kita bertujai lagi. 
dari Blog Mummy Rokiah...!!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.