Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Tuesday, November 26, 2013

Patutlah Ibrahim Ali tak jadi Pemandu Teksi... dah dapat habuan rupanya..


Patutlah hasratnya untuk menjadi Pemandu Teksi sepenuh masa untuk menyara kehidupannya setelah kalah dalam PRU13 lalu dilupakanya begitu saja.. dah dapat habuan rupanya dia..

Ingat lagi tak suatu masa dulu, setelah merasakan dirinya dah tak langsung dipandang oleh Najib, Ibrahim Ali merajuk... kononnya nak jadi Pemandu Teksi sepenuh masa..

Ini laporannya..

KUALA LUMPUR: Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali hari ini secara serius berkata akan menimbangkan untuk menjadi pemandu teksi sepenuh masa untuk menyara kehidupan beliau.
Beliau berkata demikian selepas ditanya mengenai status beliau selepas pilihan raya umum ke-13. Veteran politik itu kalah kepada calon PAS, Nik Abduh Nik Aziz di kerusi Parlimen Pasir Mas di Kelantan.

“Saya akan bersama Perkasa sepenuhnya sebagai presiden akan tetapi saya juga perlu menyara kehidupan saya. Saya mungkin akan memohan permit teksi. Saya tidak kisah kerana saya suka dengan kehidupan yang ‘simple’ – sederhana,” tegas Presiden Perkasa.

Ketika ditanya mengenai penglibatan beliau didalam dunia politik Ibrahim berkata dia masih di dalam politik kerana Perkasa adalah satu badan NGO yang politikal.

Selain itu, Perkasa telah sebulat suara untuk tidak masuk campur didalam pilihanraya kecil Kuala Besut di Terengganu. “Kami tidak akan berkempen untuk sesiapa. Kami akan menjadi pihak yang berkecuali untuk kali ini”

Dua tiga bulan berlalu... tiba-tiba Ibrahim Ali dah tak menyerang Najib lagi dan tak pula menjadi Pemandu Teksi..

Rupa-rupanya dah dapat habuan.. patutlah diam saja dia..

Ibrahim Ali telah dilantik sebagai salah seorang Ahli Lembaga Pengarah UiTM...

UiTM

Dah kenyang.. diamlah dia...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.