Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CINA DAP TAK PERNAH PUAS HATI DENGAN PAS

DISEBABKAN PAS MEMPERJUANGKAN DASARNYA YANG MENEPATI HUKUM TUHAN MAKA CINA DAP MENYERANG PAS, ERTINYA APA ? ERTINYA DAP MEMUSUHI UNDANG-UNDANG TUHAN YANG DIBAWA OLEH PAS, MAKA BARANG SIAPA YANG MENYERTAI PARTI INI MAKA MEREKA SEBAHAGIAN MENGHALANG HUKUM TUHAM DAN TERJATUHLAH HUKUM KAFIR TERHADAP MEREKA, DEMIKIAN NAS YANG TERDAPAT DI DALAM QURAN 

APA YANG KITA NAMPAK PADA PARTI MAJORITY CINA INI IALAH MEREKA SUKA MENCARI PASAL, DAN PAS PERLU MENGAJAR MEREKA, HARUN DIN DAN HADI AWANG HANYA ULAS TENTANG NAJIB, TAK SENTUH DAPPUN, TAPI GATAL MULUT PUNYA PASAL DIA DENGAN TAK SEMENA-MENA SERANG PAS, HAJI HADI SEBUT MENGIKUT KAEDAH ISLAM. 

BILA HADI SEBUT KAEDAH ISLAM MAKA KAFIR DAP NI TERUS TEMPELAK PAS DAN PIMPINANNYA, OII !!!  HANGPA NAMPAK TAK SIAPA YANG KASI MULA INSIDEN PERMUSUHAN INI ?  SEBAGAI PANDANGAN PRIBADI SAYA  TERHADAP CINA INI "LU SEKARANG APA MAU ???  - Pak Karamu



DAP dakwa Pas bela Najib





Lim Guan Eng
Lim Guan Eng

GEORGETOWN - Kenyataan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dilihat seperti membela Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam isu berkaitan 1MDB.

 

Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng berkata, kenyataan Abdul Hadi bahawa setiap dakwaan terhadap Perdana Menteri itu perlu di serta dengan empat orang saksi adalah mengejutkan.

 

Menurutnya, Abdul Hadi tidak boleh menyamakan kes penyelewengan dengan kes liwat bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana ia adalah berbeza.

 

"Ini adalah suatu yang mengejutkan kerana kes 1MDB tidak sama dengan kes Anwar. Saya tak nak komen mengenai kes Anwar kerana ia melibatkan kes akhlak namum jika dalam kes rasuah juga perlu dikemukakan empat orang saksi maka akan bebas untuk orang melakukan rasuah.

 

"Saya rasa apa yang dinyatakan Pas tidak berlaku di negara Islam lain malah di sana cukup sekadar bukti melalui dokumen dan transaksi untuk mendakwa seseorang yang terlibat dengan skandal rasuah," katanya pada sidang media di sini hari ini.

 

Sebelum ini Sinar Harian melaporkan kenyataan Abdul Hadir yang mengatakan sebarang tuduhan mahupun dakwaan terhadap Perdana Menteri perlu disertakan dengan bukti dan saksi yang adil.

 

Abdul Hadi berkata, Perdana Menteri bukan malaikat tetapi manusia biasa, jadi dakwaan salah laku terhadapnya mestilah dikemukakan saksi yang dapat mengesahkan tuduhan berkenaan.

 

Guan Eng berkata, interpretasi yang dipakai Abdul Hadi dalam isu 1MDB semata-mata mahu membela Najib dan ia sependapat dengan kenyataan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr Haron Din sebelum ini menyifatkan dakwaan The Wall Street Journal (WSJ) tidak logik dan menggesa siasatan dilakukan terlebih dahulu.

 

Beliau berkata, kenyataan dua pimpinan tertinggi Pas itu mengelirukan kerana dalam masa yang sama setiausaha agung parti itu menyatakan Pas berdiri bersama dalam menentang skandal 1MDB.

 

"Satu pihak cakap menentang isu skandal 1MDB dan satu pihak lagi dilihat menyokong Perdana Menteri.

 

"Saya rasa rakyat boleh menilai macam mana kepimpinan Pas sekarang yang jauh berubah," katanya.

 

Guan Eng berkata, kepimpinan baharu Pas tentu akan tetap berdiri dengan Perdana Menteri dan pihaknya menyerahkan kepada rakyat untuk melihat dan menilai wajah baharu kepimpinan Pas.

6 orang berkata:

XUMNO said...

Pukimak punya cina Dap! Dan pukimak kepada bloger2 yang sekapal dengan kafirun Dap tertana yang bangsa melayu mengaku islam. Mereka tak faham hukum islan tapi menuduh dan membuat fitnah terhadap Tuan Guru Dr Haron Din dan Tuan Guru Hj Hadi. Kepada bloger2 melayu yg jadi jadi penyambubg kepada lidah babi Dap, buatlah syahadah baru kerana jelas kamu sudah tersasar.

pakcu said...

Suka mencarut dulu kini dan selamanya

pakcu said...

Suka mencarut dulu kini dan selamanya

pakcu said...

Suka mencarut dulu kini dan selamanya

pakcu said...

Suka mencarut dulu kini dan selamanya

pakcu said...

Suka mencarut dulu kini dan selamanya

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.