Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HARAPAN BAHARU BERGERAK AKTIF LEPAS PUASA NIH

DAFTAR PARTI DAN MULA BERGERAK UNTUK  CARI AHLI SERTA TUBUH CAWANGAN BUKANYA MUDAH MALAH MEREKA PERLU BANYAK KEWANGAN, DARIPADA MANAKAH SUMBER KEWANGAN MEREKA ? KOT ADA LA YANG BANTU HARAPAN BAHARU DESPONSER UNTUK HANCUR DAN PECAHBELAHKAN JAMA'AH ISLAM, KERJA YANG SEBEGINI BERLAKU SEJAK ZAMAN FIRAUN SEHINGGALAH AKHIR ZAMAN INI, TANGGUNG LAA DOSA DAN MUSIBAHNYA !!!

7 orang berkata:

Anonymous said...

Kutuk jangan tak kutuk.....sambung sampai Ramadhan tahun depan.....

Anonymous said...

Apalah kau merapu nih..

Koperasi Prihatin Kedah Berhad said...

Munhkonkah tuan terlupa PAS juga menubuhkan banyak cawangan dari mana datangnya sumber? Bagi kami yang biasa menubuhkan cawangan PAS, apakah modal yang diperlukan? Yang pasti keahlian dan juga tempat untuk mengadakan mesyuarat. Kebiasaannya hanya modalkan keahlian sahaja tidak perlu pula sumber kewangan. Mungkinkah tuan admin seorang yang kaya raya semasa menyertai PAS maka banyak sumber kewangan diperlukan.

Hamba Allah said...

Dari mana sumber kewangan PAS dapat janganlah pertikai..Allah membantu manusia yg menegakkan syariat ISLAM..parti jebon ditubuhkan utk syariatkan ISLAM atau nk lingkupkan ISLAM??

Hamba Allah said...

Berani kerana benar

Koperasi Prihatin Kedah Berhad said...

Kenapa bila tanya sumber PAS maka menjadi kesalahan besar? Bagaimana pula gelaran jebon pula yang wujud? Siapakah yang berhak melebal manusia dengan pelbagai gelaran? Adakah PAS maksum dari segala kesilapan sampai bertanya pun menjadi kesalahan? Semoga Allah kurniakan hati dan akal yang inginkan kedamaian.

Hamba Allah said...

GHB ditubuh utk apa sedara??

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.