Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SEBENARNYA DAP ANTI PR ? ATAU KENYATAAN INI NAK COOLKAN PAS ?

Selangor tetap dikenali sebagai kerajaan PR

Shamsul Iskandar Mohd Akin
SHAH ALAM - PKR menyatakan negeri Selangor tetap dikenali sebagai kerajaan PR walaupun pentadbiran DAP di Pulau Pinang tidak lagi mahu menggunakan nama itu.

Naib Presiden PKR, Shamsul Iskandar Mohd Akin berkata tindakan itu adalah berikutan kerjasama antara parti berkenaan dengan DAP serta Pas di Selangor masih berjalan seperti biasa.

Beliau turut menafikan berlakunya perpecahan antara ketiga-tiga parti itu, khususnya di negeri Selangor seperti mana yang berlaku di Pulau Pinang.

"Negeri Selangor akan terus dikenali sebagai kerajaan pakatan rakyat kerana secara inti patinya, kita (Pas, DAP dan PKR) masih lagi bersama malah di Selangor, kita masih bekerjasama.

"Maka ingin saya katakan bahawa tidak timbul isu kerajaan Selangor 'goyang' kerana kita masih lagi bergerak sebagai satu pasukan," katanya kepada pemberita selepas mesyuarat bulanan Majlis Pimpinan Pusat PKR di sini hari ini.

Pada Khamis lepas, sebuah portal berita melaporkan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng mengumumkan kerajaan negeri itu tidak lagi akan dilabel sebagai kerajaan PR sebaliknya kerajaan negeri Pulau Pinang. -Bernama

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.