Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BAHASA RAKYAT DI NEGARA ORANG GILA

PATUT-PATUT SPRM BOLEH TANGKAP PENDERMA SEBAB PENDERMA TERSALAH DERMA WANG MEREKA, ORANG YANG MENAGIH DERMA SEPERTI PAS JUGA BOLEH SAMAN DENGAN PENDERMA SEBAB PENDERMA SALAH TEMPAT BERDERMA DAN PAS JUGA BOLEH SAMAN SAMA SPRM JIKA TIDAK SAMAN DENGAN PNDERMA, DALAM HAL INI NAJIB RAZAK MEMANG TAK SALAH "GUWE MANA TAHU, ORANG NAK DERMA GUWE  AMBIL LA "  INI FULUS GUWE MAHU PAKAI UNTUK APA ITU GUWE PUNYA PASAL LAAA !  HANGPA YANG DOK IKUT PUNGKOQ SAYA PASAL APA ?  HANGPA LEBIH BAIK JAGA PUNGKOQ MASING-MASING, APA ???  HANGPA  SUKA  PUNGKOQ ORANG ? - Pak Karamu                                               

SPRM akan panggil Najib

SPRM
SPRM
SHAH ALAM - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) akan meminta Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memberi penjelasan berhubung sumbangan derma bernilai RM2.6 bilion yang diterimanya itu.

Dalam satu kenyataan, SPRM berkata, siasatan mendapati sumbangan ke atas akaun milik Najib adalah derma yang disumbangkan oleh pihak dari Timur Tengah.
Katanya, SPRM tidak boleh mendedahkan identiti pihak yang mendermakan dana RM2.6 bilion perdana menteri.
"Bagaimanapun untuk makluman orang ramai, SPRM telah memperoleh penjelasan daripada pihak penderma tentang derma tersebut.
 
"SPRM mendapat tahu tentang butir penderma melalui dokumen yang diambil daripada bank dan didapati bahawa terdapat empat surat yang diserahkan kepada pihak bank apabila jumlah wang yang besar dimasukkan ke dalam akaun itu. Dalam dokumen itu ada dijelaskan bahawa sumbangan RM2.6 bilion adalah sebagai derma," katanya.

1 orang berkata:

Anonymous said...

kau ni pakkarmu ,kau ni perli ke cakap betul ,kalau kau perli bagaimana dengan tok guru kamu berdua yang kau puja dulu,apa kata dia nanti kau ni tak wala1un pada dia sebab dia sokong manusia yang terima derma dari arab mana baik orangnay dan aman ada 4 saksi,tetapai kalau kau cakap benar ,ha ,baru kau tahu ye,apa yng sedang berlaku dalam Malysial ni.aku doakan supaya otak kau sudah pulih sepenuhnya.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.