Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

INI BANGSAT PUNYA MAHADHIR ELOK BAGI PELEMPANG JE

KESALAHAN BIADAB MAHADHIR SELAMA MEMERINTAH 22 TAHUN PERLU DICUNGKIL KEMUDIAN DIGANTUNG KAT LEHER DIA.

INI ORANG TUA YANG TIDAK ADA MARUAH DIRI.SETELAH DIA LANYAK ANUAR IBRAHIN LA NI DIA NAK LANYAK HADI AWANG PULAK.

ELOKNYA SUNATKAN DIA SEKALI LAGI, HAMPEH PUNYA ORANG TUA BANGKA, SESAT DAN MENYESATKAN

SEMUA INI ADALAH GARA-GARA PAS TAK MAHU JOIN PAKATAN HAPRAK YANG DITUNGGANG DAP.

LA NI MAHADHIR DAH JADI PELURU DAP, UNDI PAKATAN HARAPANG MACAM UNDI PARTI LIM KIT SIANG.

-Pak Karamu-

 

 Jangan kambing hitamkan Pas

AddThis Sharing Buttons

Jangan kambing hitamkan Pas
(Ubah saiz teks)
SHAH ALAM - “Siapa dia nak arahkan kami untuk bertanding di mana-mana kerusi pada PRU14 nanti. Dia baru sahaja beberapa hari lawan Umno berbanding kami.”

Naib Presiden Pas, Idris Ahmad berkata, Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad sepatutnya fokus kepada usaha mereka iaitu mengalahkan kerajaan BN berbanding membuat tuduhan melulu pada parti lain.

“Jangan kambing hitamkan Pas dan jangan buat kita macam dia dalam Umno dan barisan pembangkang hari ini di mana dia boleh pulas telinga serta dengar apa kehendak dia.

"Mungkin dia ingat dia masih ada kuasa macam dalam Umno, dahulu boleh cucuk hidung sesiapa sahaja yang dia mahu dalam parti tersebut.

“Kami masih lagi di blok pembangkang dan lawan BN. Kenapa nak sibuk-sibuk marahkan kami bila Pas nak bertanding di banyak kerusi. Waktu dia ada kuasa dalam kerajaan dahulu pun, kami lawan, sekarang dia dah tak ada kuasa tetap sentuh kita, memang kita lawanlah,” katanya kepada Sinar Harian.

Menurutnya, kenyataan Mahathir yang melabelkan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai pengkhianat jelas menunjukkan identiti sebenar beliau yang ramai tidak tahu.

“Ini warna sebenar Mahathir. Bila dia marah kepada seseorang, dia akan marah sampai mati sama seperti kisah bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Sama juga bila dia marah kepada bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi.

"Sikap dia itu menyerlahkan diri dia yang sebenar, bak kata pepatah sudah terang lagi bersuluh.

“Sekarang dia marahkan Abdul Hadi sehingga mengungkit isu Amanat Hadi dan peristiwa Memali.

Kenapa masa dia ada kuasa dahulu, debat berkaitan 'Amanat Hadi' dibatalkan?,” soalnya.

Idris mendakwa, sepanjang berkuasa selama 22 tahun, pelbagai cara dan tuduhan dibuat Mahathir terhadap parti itu antaranya menuduh Pas lebih bahaya daripada komunis.

“Itu kenyataan biadab. Bukan sahaja terhadap Pas, beliau pernah pecat mufti dan paling hebat tidak akan pernah mengaku apa kesalahan yang dia lakukan.

"Dia akan buat apa sahaja asalkan cita-cita tercapai dan dalam soal agama pun begitu juga, dia akan guna agama sebagai alat,” katanya.

29 orang berkata:

Anonymous said...

Bukan tun m ka yg digelar maha firaun dan maha zalim oleh geng 18 pan tu dahulu? Kami sehingga sekarang ingat lagi kezaliman tun m selama 22 tahun memerintah. Tetapi tun m dah bertukar jadi maha suci sekarsng ini. Ya la kan,,parti mesin basuh baju la katakan...

Anonymous said...

Lobai mana boleh marah², maki².. Baru kena jentik dah melenting..

Telor kena pegang, ramas dan pulas dik umno..pandai pula diam.

Anonymous said...

Telur lebai kena picit ke?

An Anonymous said...

Tak sedar ke telor ko kena tarik dek kafirun..

Mujurlah tun m dah keluarkan amanat “kalau kerjasama dgn kafir akan jadi kafir”.. jadi jangan biarkan kafir picit telor korang lagi tau?

An Anonymous said...

Tak juga tapi ada jugak nampak kafir dok godek telor walaun dap..

Anonymous said...

Baru kena picit telur dengan asri, wan rosli dah tunggang terbalik.... Kih3

Anonymous said...

Tu amanat hadikong tu. Tun madey ulas aje....

Asri jentik telur hadikong, wan rosli yang senak perut..... Kih3 amanat sesat

Anonymous said...

22 tahun memerintah, lobai kaya curik balok

Anonymous said...

Telo sapa kena jentik tu? Meracau2 anak buah dibuatnya bila telo tok guru kena jentik yer. Kesiannya

Anonymous said...

Alaaa pak karam ni. Tun madey usik hj hadi sikit2 pun dah marah ke?

Pak Gunawan said...

Saya pak gunawan ingin berbagi komentar kepada anda,bahwa bagi anda yang punya permasalahan ekonomi atau terlilit hutang silahkan hub: 085-256-077-899 MBAH BUDI HARTONO,karna saya sendiri sudah melihat buktinya,saya di bantu pesugihan uang gaib sebesar 7 milyar,saya bisa sukses ini berkat bantuan MBAH,saya sudah bisa melunasi semua hutang2 orang tua saya,dan saya sangat bangga pada diri saya sendiri,karna sudah bisa meringankan beban orang tua saya,dan kini saya juga sudah bisa buka toko,itu semua atas bantuan MBAH BUDI HARTONO,inilah baru namanya paranormal karna memberikan hasil,sekali lagi makasih yaa MBAH,anda ingin mendapatkan pesugihan sama seperti saya,jangan takut ini aman tanpa tumbal,silahkan konsultasi sama beliau dengan cara tlpn atau buka website agar lebih di mengerti..

Klik-->> PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

ulul amri said...

Aku jumpa Hadi Awang gila. Mahu bagi penyepak kat Hadi Kafir ni sampai senget muka

hahahhahahahahaahaaaa

Bonjour Merci said...

PARTI HAMPA (PH) sbb semua org masuk PH adalah org yg hampa dan gilakn kuasa...parti munge gilakuasa..parti amanah dr org yang tak amanah...parti pkr menegak keadilan menentang kejahatan tapi akhir bersama org pernah menjadi musuhnya...yang menghalalkan segala perkara...

Anonymous said...

Parti pas sesak napas

ulul amri said...

PAS - Parti Anutan Syaitan

Presideng - Hadi Syaitan

Bonjour Merci said...

Yang syaitan tu ko..huhuhu syaitan kulat

Anonymous said...

Risau sangat tun dengan pas.. Yela pas pun satu.. Ngape kuat sangat, ramai sangat yang sokong... Hihi..

Anonymous said...

Pak karamu tugasnya tarik macai2 ke sini.. Kempen pas kat luar sana berjalan lancar.. Kempen secara depan2.. Cerita apa pas akan buat bila memerintah..

Cara kempen ph ni old fashion.. Sama macam masa abg mat sabu duk dalam pas.. Ramai nak dengar cerita buruk orang, tapi bila pru orang tak pangkah pun.. Hihi..

Anonymous said...

Kalau dah lama dalam politik, boleh nampak sapa yang tengah sesak napas sekarang ni.. Sebab tu serangan lebih hebat pada pas.. Sebab pas rangking teratas sekarang ni jadi pilihan rakyat.. Hihi..

ulul amri said...

bonjour merci

baise ta mère....

hahahaha

An Anonymous said...

Rasanya aktiviti cuti balak bermula bila bekas exco tu jaga potfolio balak.. kemudian bila dia dah tak jadi exco barulah dia pura2 sedar bahawa rupanya curik balak ni termasuk juga dalam kategori rasuah.. ntah laa..

An Anonymous said...

Siapa kata pas kuat?? Yg kuat ialah pan sebenarnya.. kuat mengKHODAMkan diri kpd DAP.. keh keh

Asri sokong ke tun m tak bagi tun hasmah pakai tudong? Diam tanda sokonglah tu.. mufti suci lgi menyucikan lah katakan..

An Anonymous said...

Ketua kafir (lks) tak nak sepak ke? Tanya je.. sujud di kaki dia lagi ada..

An Anonymous said...

“DAP - Parti Sorga (dunia)

Pengerusi - TGLKS setara malaikat ”, ratibnya si pan.. ntah laa..

An Anonymous said...

Setuju..

An Anonymous said...

Mana ada marah? Kalau marah nanti tun m kena bagi balik rete rakyat.. perwaja, misc, mas, bmf dan banyak lagi..

An Anonymous said...

Setuju 7:08,

2:44 dan 10:25,

Cer tanya mufti suci apa hukumya tak bagi bini pakai tudong? Aku respek lah kalau dia ada jawapan.. tapi kalau mufti suci tak boleh jawab bermakna dia mufti suci lagi menyucikan (cik suami tu).. ntah laa..

Hidup UMNO said...

Parti Syurga Dunia tu UMNooo

Main cilok duit rakyat

An Anonymous said...

Samo jo lah dongan dap tu..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.