Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS TAK PERLU LAYAN MAHADHIR, BUSUK PUNYA ORANG !

  TERSANGAT HAIRAN, BELUM MENANG SUDAH MINTA SOKONGAN, MEMANG JENIS GILA KUASA.

 PAS TIADA FAEDAH LAYAN DENGAN PARTI BERSATU, PARTI BAKAL BUBAR MENJELANG PILIHANRAYA.

MAHADHIR BUKAN ORANG YANG LAYAK BERTANYAKAN SESUATU DENGAN PAS.

WALAUPUN MAHADHIR MENDAPAT KEPERCAYAAN DARIPADA PARTI-PARTI DIDALAM PAKATAN HARAPAN AKAN TETAPI MELAYAN MAHADHIR DIANGGAP SEBAGAI MEMBUANG MASA

DIA SUDAH NYANYUK, TIDAK LAYAK BERCAKAP PASAL POLITIK DENGAN PAS.

DIA HANYA LAYAK BERCAKAP PASAL POLITIK HANYA DENGAN PIMPINAN PARTI DALAM PAKATAN SEBAB MEREKA MUDAH DICUCUK HIDUNG !

-Pak Karamu-

 

Tun M minta Pas buat pendirian sokong siapa

AddThis Sharing Buttons

Tun M minta Pas buat pendirian sokong siapa
Sidang media selepas Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan, di sini, hari ini.
(Ubah saiz teks) 
 
PETALING JAYA - Pengerusi Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad meminta Pas mengemukakan pendirian sama ada bersetuju menerima calon perdana menteri daripada Pakatan Harapan atau kekal memilih Datuk Seri Najib Tun Razak.

Menurutnya, pendirian itu penting kerana seperti yang dimaklumkan ahli Umno, ada kalangan mereka juga sudah tidak setuju mengangkat Najib sebagai pemimpin mereka.

“Kita nak tahu Pas ni nak bertanding siapa calon perdana menteri dia, calon Najib ke, calon saya ke, itu saya nak tahu.

“Kita pun tak tahu sama Najib akan pimpin dia ke tak, dengar-dengar orang Umno tak suka dengan Najib ni, itu pendapat orang Umno supaya tak dedah nama dia,” katanya dalam sidang media selepas Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan, di sini, hari ini.

Tambahnya, pengumuman itu juga adalah  sebagai landasan bagi menentukan sama ada Pas akan kekal mentadbir Kelantan mahupun tidak.


Ahad lalu, Ahli Majlis Tertinggi Bersatu, A Kadir Jasin menerusi blognya mendakwa  satu keputusan ‘menyerahkan’ Kelantan kepada Pas dibuat sebagai sebahagian daripada rancangan kerjasama pilihan raya Umno-Pas oleh Presiden Umno iaitu Najib dan pemimpin Pas.

Perjanjian rahsia Najib-Pas itu, dikatakan bersetuju untuk tidak cuba merampas Kelantan daripada Pas. Sebaliknya bersedia memberi laluan mudah supaya Pas menang 40 kerusi di Dewan Rakyat.

24 orang berkata:

Anonymous said...

Pas tak perlu jawab pada tun m, pas confirm jadi barua bn/umno nanti sebab boleh tambah dedak.

Anonymous said...

Mahathir mmg busuk, duit pun takde. Najib wangi, duit pun banyak. Sebab tu pak lebai sayang najib, boleh tumpang dedak kikiki

Anonymous said...

Dgn 40 kerusi nanti boleh la bergabung dgn umno/bn, boleh la runding dapat mcm2 duit dedak bagai. Lepas tu jadi kaldai kleptokrat, boleh la sekor terus merompak harta negara dan lagi sekor tolong tulis surat terbuka bela perompak.

An Anonymous said...

Ye ke.. pemimpin pan makan dedak dap mavamana pulak.. sbg cth 15k sebulan di penang..

An Anonymous said...

Anak tun m lagi kaya drpd najib hingga tersenarai 10 org paling kaya di mesia.. kenapa lebai tak sayang tun m??

An Anonymous said...

Jadi surat terbuka utk lantik tun m jadi PM boleh pulak? Tak salah lah pulak lantik penyamun jadi PM kembali, macam tu??

TGHH dah nampak kalau nak harap najib turun sekarang jangan haraplah.. jadi sementara nak tunggu PRU14, beliau harap najib cepat bertaubat sebelum malaysia bertambah teruk atau lebih tepatnya jahanam di bawah najib/umno.. nanti bila tiba PRU14, bolehlah sama-sama jatuhkan najib/umno..

Bukan macam pakatan bajet baik tu.. yg dah sah2 penyamun pun boleh nak dilantik jadi PM kembali. Bongoklah tu org panggil.. mujurlah pas bijak tak join pakatan haprak tu..

Anonymous said...

PAS tak perlu pun layan org tua nyanyok gila kuasa ni...ingat PAS ni mcm PKR dan PAN ker yg bodoh nakkan Madey mahazalim jd PM balik...aparaa

Anonymous said...

Ketepikan Madey, beliau hanyalah banjingan yang dipergunakan oleh dap untuk memperbodohkan melayu

Anonymous said...

Pertama, beliau ingin tahu siapakah calon PerdanaMenteri bagi Gagasan Sejahtera yang diketuai oleh Pas?

Umum semua tahu sekiranya BN terus menang, Najib Razak akan kekal sebagai Perdana Menteri, manakala Pakatan Harapan sudah menamakan Tun Mahathir sebagai calon Perdana Menterinya.

Oleh kerana Pas memutuskan untuk bertanding sendirian atas tiket Gagasan Sejahtera bagi melawan BN dan PH, maka logiknya mereka juga harus ada calon Perdana Menterinya sendiri.

Bagaimana mahu bertanding dalam pilihanraya, bercita-cita ingin memerintah negara dan melaksanakan pemerintahan Islam jika tiada calon Perdana Menteri?

Bodoh punya Lebai Unta. Jawab lah bodoh! Soalan mcm tu sambil candat pun boleh jawab. Jawablah bangsat takkan takde jawapan. Nampak sangat
parti bodoh. Pendusta Agama!

Anonymous said...

Yang pasti, PAS dan Gagasan dibwh TGHH takan sebodoh PH yg sanggup calonkan Madey sebagai PM walaupun org tua tu berpuluh tahun membalun dan membodohkan rakyat msia...

Anonymous said...

kikiki pas menang 40 kerusi parlimen, lepas tu runding dgn najib (dah tentu la pas taknak runding dgn PH) maka terbentuklah kerajaan campuran. Najib kekal jadi PM dan Hadi boleh jadi TPM dan kisah rompakan akan berterus terusan. Ah! biarlah lagipun walaunta semua kaya raya maklumlah pendapatan bulanan ribu ribu.

Anonymous said...

Jgn di layan penyamun 20 tahun madey tu. Hanya orang mabuk todi dap saja yg boleh terima sinyanyuk penyamun jadi bakal pm. Apa,,ingat org pas semua bodoh mcm panjilat dedak 15 k sebulan dan kuncunya ka. Antara najib dan madey,,najib la aku pilih. Antara najib dan tgha, aku pilih tuan guru la jadi pm. Bukan mcm pakatan haprak,,pilih penyamun jadi pm,,,

Anonymous said...

Lantak kau lah unta

Anonymous said...

Lantak kau lah khinzir....

Anonymous said...

Wanrosli, tak perlulah nak temberang dan maki hamun pecah belahkan umat dan tambah dosa. Dia orang dah tahu siapa yang dia orang nak undi masa pru nanti

Anonymous said...

Ada orang yg tak jadi pm pun boleh balun 90 juta. Orang ini perlukah disokong?

Anonymous said...

Aku tetap undi Pas

An Anonymous said...

Ada bukti ke bro? Mesti takde kan? Kesian kedua orgtua yg melahirkan anak yg lebih sotong dari diva azwan ali.. keh keh

An Anonymous said...

Jawab je lah kalau apa yg aku tulis tu salah.. bongok lah lu..

Anonymous said...

pilihan aku tetap bukan PH...

An Anonymous said...

Bangang.. rupanya pan ni tak faham makna king maker.. tak pe aku bagi masa silalah cari maksud king maker tu duku. kalau aku jawab sekarang dgn ilmiah nanti terang2 pan nampak bodoh.. kesian pulak aku.. kalau dah faham sila jawab ye bro??

An Anonymous said...

Itu andaian bongok kamu je.. yg penting rakyat melayu islam kini tak payah nak andai2 lagi dah.. mereka semua dah tahu yg pan ni adalah baruanya si dap..

Betul pendapatan bulanan 15 ribu di penang..

Anonymous said...

Pan...apalah punya parti...Pak turut tah apa apa

Anonymous said...

Pilih pas BERMAKNA Islam diutamakan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.