Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHADHIR MULA NAK BERLAKON SUPAYA RAKYAT BERSIMPATI



LAKONAN MAHADHIR TIDAK MENJADI !

Apalah nak takut sangat perjumpaan saya dengan Anwar...


Dr Mahathir Mohamad
Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamed berjalan bersama Nurul Izzah Anwar ketika tiba untuk melawat Datuk Seri Anwar Ibrahim di Hospital Rehabilitasi Cheras.

Mahadhir ingat penjara tu tak ada undang-undang sebab itu dia kata penjara tak benarkan dia jumpa Anuar.

Mahadhir boleh buat apa-apa tuduhan terhadap pehak yang berwajib mengikut selera dia demi politik.

Mahadhir boleh buat fitnah tuduhan ikut selera dia asalkan rakyat bersimpati dengannya.

Sebenarnya rakyat dah mula meluat dengannya termasuklah pimpinan parti didalam pakatan harapan.

Senang cerita la Penjara bukan Abah dia punya !

-Pak Karamu-




Tiada permohonan rasmi Tun M melawat Anwar
AddThis Sharing Buttons

Zulkifli Omar
Zulkifli Omar

(Ubah saiz teks) 
 

PUTRAJAYA – Jabatan Penjara Malaysia mengesahkan Pengerusi Pakatan Harapan (Harapan), Tun Dr Mahathir Mohamad tidak membuat permohonan rasmi untuk melawat Ketua Umum Harapan, Datuk Seri Anwar Ibrahim di Hospital Rehabilitasi Cheras, semalam.


Komisioner Jeneral Penjara, Datuk Seri Zulkifli Omar berkata, Tun Mahathir seharusnya membuat permohonan terlebih dahulu sebelum melawat Anwar kerana ianya termaktub di dalam peraturan-peraturan penjara.


"Kalau Tun Mahathir ada membuat permohonan, kami akan mempertimbangkan permohonannya tetapi, belum pasti sama ada kami meluluskan permohonan itu," katanya ketika sidang media selepas Perhimpunan Bulanan Kementerian Dalam Negeri (KDN) di ibu kementerian itu, hari ini.


Menurutnya, keputusan tidak membenarkan Tun Mahathir membuat lawatan tersebut bukannya atas arahan daripada Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, sebaliknya keputusan itu dibuat sendiri oleh Jabatan Penjara Malaysia.


Sementara itu, Dr Ahmad Zahid berkata, beliau mempertaruhkan keyakinannya terhadap jabatan itu dalam membuat keputusan mengikut lunas undang-undang negara.


Semalam, Tun Mahathir meluahkan kekecewaannya setelah dapat tidak melawat Anwar dengan menyatakan larangan itu dibuat oleh KDN.

13 orang berkata:

Anonymous said...

Cer cite...cer cite???
Bang maaf mohon bantuan sumbangan wang pertaruhan pru 14 tak cukup.
Tolong ya support sikit.

Anonymous said...

Apa2 sajelah tun dan zahid Aku tetap undi PAS

Anonymous said...

Takpe, jgn bimbang nanti kita tuai balak2 dihutan. Lagipun duit karbon kredit belum masyukkk.. sabaq sat naaa.

Anonymous said...

Ntah! Tun M ni pun satu, suka sangat bikin kecoh. Tengok tg hadi, pas bertanding 100 kerusi dan target menang 40 kerusi parlimen, dia cool jer walaupun dia calon PM.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [9542] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 770 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Gang pakatan hapraktang meroyam gitu jer..
Blm bertarung dh mari pnyakit angau hihihi

azmi yahaya said...

Jangan berkecil hati pengalaman tak ada, ada hati ke jadi calun bakal pm jaga satu negeri pun hnya satu penggal,,,,klau ada rezeki tak kemana jawatan jangan di minta.

Anonymous said...

InsyaAllah boleh. Taraf ulamak dunia mmg layak. Lagipun syarat utama nak jadi PM cuma kena rajin ponteng sidang parlimen. Mmg dah cukup syarat.

Anonymous said...

Masa jadi MB satu penggal dulu sebab tak buat amanat baru. Bila jadi PM nanti insyaAllah boleh buat amanat baru, satu malaysia akan wala' dgn hadi.

An Anonymous said...

PAS tak ada calonkan mana2 bakal PM..

Sengaja agar rakyat dpt tumpukan kpd calon penyamun PH sekarang ni.. dah x larat kena serang ke??

Pan mmg selalu mcm tu.. bila pan tunduk kpd dap, pan sangka pas pun harus tunduk kpd dap mcm pan.. phuiii.. hinanya jadi pan..

Ibu.Karina Safah said...

PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.

Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih.



Anonymous said...

Tun nak jumpa dsai nak bagitau dsai jadi pm lepas tun jadi pm... Macam dulu2.. Luka lama berdarah kembali.. Hihi..

An Anonymous said...

Haha terbaek.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.