Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

RAKYAT FAHAM KE TAK ? APABILA MAHADHIR NAIK ?

AKAN BERLAKU BENCANA BESAR !

SEMUA ORANG TAHU NAJIB.

SEMUA ORANG TAHU MAHADHIR.

RAKYAT TAHU SIAPAKAH MEREKA.

TAPI 

APAKAH BALANYA BILA RAKYAT NANTI AKAN MEMILIH PAKATAN HARAPAN ?

SEBENARNYA MEREKA MEMILIH DAP

NGAT !

TEMASIK TELAH HILANG !!!

-Pak Karamu-

 

Tukar Najib, naik Mahathir lagi teruk

AddThis Sharing Buttons

Tuan Ibrahim Tuan Man
Tuan Ibrahim.
(Ubah saiz teks) 
 
KOTA TINGGI - Tindakan menukar individu tidak akan mampu menjamin negara menjadi lebih baik sebaliknya dengan menukar dasarlah mampu membawa negara ke arah kebaikan.

Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, analisa dilakukan terhadap senario politik negara mendapati terdapat dua parti yang bersedia mengubah dasar negara.

Menurutnya, semua orang tahu bahawa Pas bersama Gagasan Sejahtera mempunyai komitmen untuk mengubah polisi dan dasar negara berikutan negara sebelum ini pernah dilanda dasar yang rosak.

"Tukar individu tak menjamin negara jadi baik. Apatah lagi nak tukar (Datuk Seri) Najib, nak naikkan (Tun Dr) Mahathir (Mohamad)..lagi teruk.

"Komitmen kita mahu tukar dasar. Sebab melalui sirah nabi sendiri Baginda tunjukkan di mana semua perkara mungkar yang berlaku adalah berpunca dari kerosakan dasar.

"Apabila akidah kita betul maka akan betul ekonomi, politik, sistem sosial dan undang-undang. Sebaliknya jika akidah rosak maka semuanya akan rosak,"katanya pada sesi Dialog Perdana yang dianjurkan Pas kawasan Tenggara di Dewan Chon Moi, malam tadi.

Hadir sama, Timbalan Presiden Ikatan Bangsa Malaysia, Datuk Seri Badri Abd Rahman; Setiausaha Kehormat Persatuan Cina Muslim Malaysia, Dr Ann Wan Seng; Pesuruhjaya Pas Johor, Abdullah Husin dan Yang Dipertua Pas Tenggara, Nazari Mokhtar.

Tuan Ibrahim berkata, manusia tidak boleh atur hidup dalam kerangka manusia sebaliknya manusia mestilah duduk didalam satu sistem di mana kerangkanya adalah pencipta manusia.

"Sebab itu dalam Pas kita gerakan perubahan bahawa kalau nak negara selamat kita kena kembali kepada sistem selamat di mana sistem yang iktiraf kepelbagaian bangsa, warna kulit dan kepelbagaian agama,"katanya.

Jelasnya lagi, Pakatan Harapan (Harapan) dan BN sendiri tidak bersedia untuk mengubah dasar negara dan satu-satunya muafakat politik untuk mengubah dasar negara adalah melalui Gagasan Sejahtera.

Beliau juga berkata, apa yang berlaku dalam Harapan dan pergolakan BN menyebabkan Pas dalam Gagasan Sejahtera tiada sebarang masalah untuk berbincang mengenai kerusi dan calon PRU14 bersama rakan politiknya.

"Jawatan kita tak bincang sebab apa? kambing belum bela lagi jadi tak usah bincang nak bahagi untung berapa.

"Apa yang penting kita fokus kebajikan rakyat, selesai masalah rakyat Insya-ALLAH rakyat akan beri harapan pada parti yang menjaga dan memelihara hak mereka dan itu adalah parti Pas bersama Gagasan Sejahtera," katanya lagi.

Dalam pada itu, Tuan Ibrahim turut memaklumkan kekerapannya datang ke negeri ini adalah kerana beliau dapat melihat 'bulan purnama' akan muncul di Johor.

Katanya, meskipun Johor merupakan negeri yang sukar untuk dimenangi namun beliau percaya berkat perit jerih perjuangan parti Pas selama ini kemenangan itu pasti akan hadir.

Terdahulu, majlis sama beliau turut merasmikan gimik pelancaran Gerak Gempur PRU14 Kebajikan Rangkaian Bekas Angkatan Tentera (Kerabat) Negeri Johor.
 

15 orang berkata:

Anonymous said...

Booooooo!!!!!!!

Anonymous said...

Kalau dua2 buruk, pilihlah yang lebih baik antara duanya. Tak kan nak jadi king maker kpd pihak yg paling buruk. Apa biol sangat man ni!

Anonymous said...

Nak pilih pas mcm mna. Pas cuma ada 40 kerusi aje

Anonymous said...

Bila hilang temasik... belajar sejarah la...

Cuba jawap yang ni pula..
Bila pula Batu Putih hilang?
Bila pula tanah KTM di Singapura hilang?
Bila forest city di Johor hilang?
Bila tanah semarak Felda punya hilang? Opps dah jumpa balik..kartun kan.


Tesla semi X said...

pas kepala babi sial haram kafir harbi pukimak

Anonymous said...

Wow tuan brahim dah naik makam! Tinggi ilmunya dah sama taraf nujum pak belalang dan raja bomoh! Tahniah. Boleh la jual air jampi lepas ni.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [7343] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 791 JUTA , wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....


Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1"Dikejar-kejar hutang

2"Selaluh kalah dalam pasang NOMOR

3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi NOMOR


4"Anda udah kem-m tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat

Solusi yang tepat jangan anda putus asah...AKI akan membantu
anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
butuh NOMOR 2D ,4D, 6D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub:KI JAYA DI NO: [[[085-321-606-847]]]

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

An Anonymous said...

Lu ni bangang.. pas boleh je bg syarat kpd sape2 yg perlukan pas utk lantik selain pencuri dgn penyamun tu.. kalau x setuju dgn pas bye bye.. biar je bn dan ph bergabung bentuk kerajaan.. pas tak de masalah terus jd pembangkang..

An Anonymous said...

pilih je pkr = pilih dap
pilih je ppbm = pilih dap
pilih je pan = pilih dap

An Anonymous said...

Sebab tu titm suruh pilih GAGASAN SEJAHTERA.. faham??

An Anonymous said...

Sabar Tesla, semua yg kamu kata tu ada dlm PH..

Kepala babi = benda ni lah nanti yg akan dihidangkan bila pelawat PH dtg melawat lks bila dia meninggal dunia (mampus)

Haram = mengambil kafir sebagai pemimpin

Kafir harbi = menentang perjuangan hukum hudud

Pukimak = Tesla semi X

An Anonymous said...

Harapnya apa jua penyakit kamu dan penyakit keturunan kamu tidak akan sembuh dgn menggunakan air jampi..

bpk gunawan said...

Saya bpk gunawan maaf jika saya lancang komen,saya cuma mau kasih info,bagi anda yang punya masalah ekonomi atau lagi di lilit hutang,saya cuma mau kasi solusi,barankali bisa mengikuti jejak saya,sebenarnya saya tidak perna percaya adanya pesugihan,tapi dengan keadaan sangat susah,apalagi di lilit hutang apa boleh buat,jadi saya minta bantuan sama Mbah Budi Hartono,beliau kasi pesugihan uang gaib 5 milyar,alhamdulillah impian saya sudah tercapai,ini semua atas bantuan Mbah Budi Hartono,saya bebas dari hutang bahkan sudah punya usaha,inilah dukun yang bisa di percaya karna memberikan hasil,anda mau sukses seperti saya,silahkan konsultasi sama Mbah Budi Hartono dengan cara hubungi no hp O85.256.O77.899 atau buka website Mbah

Klik-> PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBAL

Anonymous said...

Puak pakatan haprak x abis abis memaki orang...tu laa kawan dgn orang kafir..pikiaq Dunia je..

An Anonymous said...

Setakat kawan tak pe.. tapi melantik kafir harbi sbg pemimpin tu yg tak tahan tu..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.