Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MANA ADA BINTANG ? MANA DATANGNYA BINTANG ?

TIADA ALASAN MAHADHIR MENJADI PIEM MALAYSIA. DIA SUDAH TIDAK LAYAK JADI PIEM

FULL STOP.

BINTANG HARAPAN ? CEDERA ? DIA MEMANG TAK MAHU JADI PIEM,SEBAB DIA SENGAJA CEDERAKAN DIRI DIA, DIA NAK BEREHAT DAH !

PAKATAN JANGAN MENGIGAU NAK PI DOK PUTERA JAYA, TERBUKTI RAKYAT MALAYSIA TAK MAHUKAN PAKATAN RAKYAT 

FULL STOP.

MACAM MANA NAK MEMERINTAH JIKA RAKYATPUN MENOLAK PH SEBAB RAKYAT TAHU UNDI PH  BERMAKNA UNDI DAP.

TERBUKTI PH TAK DAPAT SAMBUTAN RAKYAT, BUKTINYA JIKA BUAT CERAMAH UMUMPUN HADHIR HANYA 300 ORANG, TU CERAMAH UMUM APA NAMANYA ?

-Pak Karamu-

 

Pilih Mahathir kerana 'bintang harapan cedera'

AddThis Sharing Buttons
Saifuddin Abdullah
Saifuddin Abdullah
(Ubah saiz teks) 
 
KUANTAN - Ketua Sekretariat Pakatan Harapan, Datuk Saifuddin Abdullah mengakui pemilihan Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai perdana menteri sekiranya pembangkang memenangi pilihan raya umum akan datang adalah disebabkan 'bintang harapan mereka cedera'.

Katanya, sekalipun pemilihan Dr Mahathir mendatangkan rasa tidak puas hati dalam kalangan sebilangan besar penyokong, barisan kepimpinan cuba membuat keputusan terbaik dalam situasi yang tidak ideal.

"Kita ibarat pasukan bola sepak yang berlatih bertahun-tahun namun apabila hendak masuk permainan, bintang harapan kita cedera atau kita terpaksa bermain dalam  keadaan padang tidak elok atau cuaca hujan lebat.

"Ramai yang mahu (Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) termasuk saya. Kalau boleh lakukan silap mata Anwar bebas esok dan terus mendapat pengampunan diraja lalu boleh bertanding pilihan raya, sudah tentu kita akan mencalonkan dia," katanya di hadapan kira-kira 300 orang yang hadir ceramah umum pembangkang di sini malam tadi.

Ceramah itu yang turut dihadiri beberapa pemimpin pembangkang antaranya Teresa Kok dan Fuziah Salleh jelas gagal menarik minat penduduk Kuantan untuk memenuhi kerusi yang disediakan di depan pentas  dengan rata-rata yang datang pula memilih untuk ‘mendengar dari jauh’.

Mengulas lanjut, Saifuddin berkata, pemilihan Dr Mahathir juga dibuat bersandarkan kajian yang mendapati tiga tokoh Melayu yang mendapat perhatian anak muda ialah Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin, Dr Mahathir dan Anwar.

Ini sekali  gus menjadikan gabungan Mahathir-Anwar sebagai gabungan ideal pakatan, katanya.
Anwar yang juga Ketua Umum pakatan itu dijangka dibebaskan daripada penjara pada 8 Jun depan namun peruntukan undang-undang menghalang beliau daripada bertanding pada pilihan raya selama lima tahun selepas dibebaskan. - Bernama

71 orang berkata:

Anonymous said...

Tu la, salah hj hadi jugak. Kalu pas join ph dah tentu hj hadi jadi PM. Kih3

Anonymous said...

Kita kena beri peluang madey jadi pm lagi sekali supaya dia dapat bertaubat dan membayar kesalahannya yang lepas.

Anonymous said...

300 orang tu 300 undi. Itu satu permulaan yg cukup baik.

Klu hadi buat rasanya 7 org je kot yang datang..

Anonymous said...

Apaaaaaaa????
Hadi nak jadi PM??????
Itu maknanya babi boleh terbang!!!!!

An Anonymous said...

Babi hanya bisa dimakan oleh tglks..

An Anonymous said...

Bayar balik duit rakyat yg dirompak dulu..

An Anonymous said...

300 tu dah cukup lumayan buat PH.. semoga terhibur.. keh keh..

Anonymous said...

kikiki PRU belum pun bermula tapi walaunta dah bertempik sorak sebab perasan menang. sama2 la pakat berkempen jatuhkan umno/bn. atau pas dah bersekedudukan dgn umno/bn?

Anonymous said...

Undi dan menangkan Umno/Bn di Kelantan.
Pasti royalti minyak rakyat Kelantan akan nikmati.
Hidup BN demi masa depan Kelantan yang lebih baik.

Anonymous said...

300 orang kah..kah..kah..PAN.PAN...LAWAKKKKK

Anonymous said...

Takbirrr. Hidup umno. Hadi jer bangang dulu buat amanat lawan umno sebab tu kelantan miskin.

Anonymous said...

Kelantan akan diambil-alih oleh BN pada pru 14.
Info dr bilik gelap - 56fxs

Anonymous said...

Pas pulak tak payah kempen pun untuk jatuhkan ph.. Sebab penyokong ph sendiri dah pakat2 nal rosakkan undi untuk tolak calon pm ph... Hihi...

Anonymous said...

Kemenangan umno dah ph tu kat kelantan.. Selamat ber ug.. Hihi..

Anonymous said...

Gunakan kuasa gelap ke?.. Ku li pun tak tau tu.. Tu yang nak ber ug dengan ph tu kalahkan pas kelantan..

Anonymous said...

PIGS - PAS IKATAN GAGASAN SEJAHTERA

Anonymous said...

Terbaik. Rampas kelantan dan kukuhkan teganu. Kuburkan hadi awang si pembuat amanat sesat tu. Pas dah rosak sebab hadi awang.

Anonymous said...

Yang rosak tu nanti undi ph.. Sekarang pun dah nampak makin surut sokongan ph.. Tinggal bn lawan pas macam dulu2, tapi dalam suasana pertandingan terkini la..ada bn dan ph undi pas.. Tsunami melayu yamg sebenar..

Anonymous said...

Mahathir tu dah 93 thn, dah tua. Tapi pak karam mcm kelam kabut jer... takut dia jadi PM ke? Dgn org tua mcm tu pun takkan nak kecoh? Pas susun la strategi cepat2, muktamadkan manifesto, dok serang tun m 24jam pun tak untungkan pas pun.

Anonymous said...

Jika pas boleh mempertahankan kelantan, itu bermakna babi pun boleh terbang!!

Anonymous said...

Ketua parti pcm yang sekapal dgn pas pun kapir harbi makan babi.

Anonymous said...

Kita lantik dia jadi pm dulu kemudian kita suruh dia bayar balik duit rakyat yang dirompak dulu..

Anonymous said...

300 untuk warm up dah kira cantik.

Anonymous said...

Yg penting rakyat kelantan ditadbir oleh umno bn. Harapkan pas dah tak menjadi. Nak maju undilah umno bn. Nak mundur macam uganda, undilah pas. Nak merempat negeri orang, undilah pas

Anonymous said...

Jika pas menang di kelantan, babi pun boleh terbang

Anonymous said...

Kalu awak nampak ada babi boleh terbang itu maknanya pas menang di kelantan

Anonymous said...

di kelantan takde bintang, yg ada cuma lebai binatang pencuri balak.

Abdul Halim said...

Kenapa nak taubat perlu jadi PM semula?
Bunyi macam cerita dlm AlQuran dimana manusia dlm kubur minta dihidupkan semula dupaya dpt bersedekah/buat kebajikan.
Maknanya selagi tak dpt jadi PM Tun M kena tangguh taubatnya.
Macam tahu pulak tarikh mati

Anonymous said...

Suka dia lah. Ko ada !

Anonymous said...

Ko nak madey jadi pm ke hadi jadi pm?

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [9528] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 651 JUTA , wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....


Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1"Dikejar-kejar hutang

2"Selaluh kalah dalam pasang NOMOR

3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi NOMOR


4"Anda udah kem-m tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat

Solusi yang tepat jangan anda putus asah...AKI akan membantu
anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
butuh NOMOR 2D ,4D, 6D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub:KI JAYA DI NO: [[[085-321-606-847]]]

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

عبدالله السيد said...

Carpet cleaning is one of the inevitable things that must be done regularly to keep your home look and look beautiful and elegant. Most of the time our company Cleaning Company in Riyadh is keen to invest excellent tools in getting the best results in addition to the equipment for cleaning and drying which makes the furniture clean in a very short time.
تنظيف موكيت بالرياض
تنظيف موكيت شمال الرياض
تنظيف موكيت شرق الرياض
تنظيف موكيت غرب الرياض
تنظيف موكيت جنوب الرياض
شركة تنظيف منازل شرق الرياض
شركة تنظيف منازل شمال الرياض
شركة تنظيف منازل جنوب الرياض
شركة تنظيف منازل غرب الرياض


Anonymous said...

Ini cuma nasihat. Kelantan memang defisit nak bayar gaji pun tunggu duit pusat. Jln terbaik biarlah serahkan kelantan kpd kerajaan pusat je. Tolak ansur, mustafa jadi mb, amat yakob jadi exco. Win win situation supaya pandap dapat kita singkirkan. Takut kalau kita berbalah, pakatan haprak akan rampas kelantan. Habis kita semua rugi.

Anonymous said...

Pas dan umno dari perut yg sama. Kita boleh bersama dalam banyak perkara iaitu ruu355, isu rohingya, isu baitul muqadis dll. Apa salahnya kalau kita bersama dalam pru14 untuk menumbangkan dap dan sekutunya. Kita juga satu agama dan biarlah kita bersama menghadapi kafir harbi dap

Anonymous said...

Rakyat kelantan wajib berubah untuk kebaikan diri mereka sendiri, anak2 mereka, cucu2 mereka dan keturunan mereka yang akan datang. Janganlah terlalu nak tanggung beberapa kerat pemimpin yang sudah kaya raya, kepentingan keluarga dan keturunan kita digadaikan. Pemimpin dan keluarga mereka duit berjuta, kereta mewah menjalar, rumah banglo bersepah, tapi kita papa kedana. Bukan salah mereka tapi sebab kebodohan kita. Jadi insaflah dan undilah parti yg boleh memajukan negeri kelantan kita. Tiada parti lain yang mampu berbuat demikian kecuali UMNO. umno sentiasa berbakti untuk rakyat dan ini memang tidak dapat dinafikan oleh sesiapa termasuk pas sendiri. UMNO telah membuat banyak kemajuan untuk bangsa, agama dan negara. Jom undi UMNO BN dan tinggalkan pas, pan, pkr, dap dan bersatu. Mereka tidak layak mentadbir kelantan yang kita sayangi ini. Demi bangsa, agama dan tanah air tercinta, ayuh mari kita bersatu di bawah naungan UMNO BN.

Anonymous said...

ceramah umum PH yg terdiri drp 4 parti yg kononnya profesional, inklusif etc, hanya dihadiri 300 jer...PRU14 nnt hilang deposit la nampaknya...

Anonymous said...

300 org pun Pas sudah goyang.

Anonymous said...

Kuantan klu pas ceramah adalah dalam 18 org dtg tengok. Itupun Budak2 terencat akal

Anonymous said...

huhuhu...300 jer..dah campur dgn jin dan bunian?

Anonymous said...

dgn 300 tu leh menang PRU14 ker?

Anonymous said...

PH=4parti
300/4=75org penyokong setiap parti dlm PH!!!!...kesian

An Anonymous said...

Non muslim dlm Pcm itu kafir zimmi
Non muslim dlm Dap itu kafir harbi

Mudah je nk faham tu kan?

An Anonymous said...

Masih kah kau ingat pada waktu itu
Di padang timur hanya 8K walau ada 4 parti ..

Masih kah kau ingat pada waktu itu
Di Terengganu fastaqim 220K walau ada 1 parti..

Keh keh..

An Anonymous said...

Bermakna cerdik ke idak pemiimpin2 ph ni??

An Anonymous said...

Jika dap menang di kelantan, tak lama lagi pengundi dap kena halau blk penang la jawabnya..

An Anonymous said...

Tak tahu lagi ni pas dah ada WINS dan Dokumen Hijau.. manifesto2 ni utk klepet rakyat je..

An Anonymous said...

Of course tghh.. ngok betul ko ni..

An Anonymous said...

Dah elok di bawah pas.. umno kan tgh berpakat dgn pan nk tawan kelantan??

An Anonymous said...

Tak boleh.. penyamun dan perompak ibarat coke dan pepsi aje..

Seeloknya minumlah juz kurma!!

An Anonymous said...

Kedah perlis dan terengganu di bwh umno maju ke??

Anonymous said...

Boleh inshaallah

Anonymous said...

Kih3
Undilah UmnoBN

Anonymous said...

Juz kurma dah campur pigs. Haram

Anonymous said...

Umno BN sentiasa yang terbaik. Undilah Umno supaya ruu355 dapat dimuktamadkan di parlimen.

Anonymous said...

Undilah Pas.
Pas ok.
Yang tak ok cuma tghh, tg nik abduh, tg nik amar, tg titm, tg tantawi dan tg ahmad yaakob. Jangan undi mereka.

Yndilah tg mokhtar Senik, tg zuhdi dan tg razman.

Majulah mokhtar senik untuk negara.

Anonymous said...

Ceramah ramai datang penuh satu padang. Masa undi kalah jugak. Kenapa tu?

Anonymous said...

Pas bertanding 140 kerusi mp. Kalau ditakdirkan semua top dog pas kalah, mokhtar senik sahaja yang menang dgn majoriti besar, maka mokhtar senik akan menjadi PM Malaysia. Kun fayakun. In Sha Allah.

Anonymous said...

Sebab bas banyak sangat

An Anonymous said...

Kalau setakat andaian bongok macam ni aku pun boleh kata pas akan pastikan pan kalah di semua kerusi yg pan bertanding melawan pas mahupun melawan Gagasan Sejahtera..

An Anonymous said...

Majulah kepala penyamun..

Anonymous said...

Maju. Lebih maju 20 kali drp klantan.

Anonymous said...

Bukan dap la. Amanah la

Anonymous said...

Manifesto pas "membangun bersama balak dan duit cikgu yik" semua ahli dah tau. Tak perlu susun strategi lagi la dol

Anonymous said...

Tak cerdik.
Yang cerdik pemimpin umnobn

Anonymous said...

Tapi time undi kenapa tak sampai 220K? Kenapa hadi awang lingkup sepenggal je, wan?

Anonymous said...

220k tu byk budak sekolah tahfiz dan anak2 kecik yg nak masuk main bola dan lukisan. Masa undi pru mana ada main bola. Tu yg kalah masa undi tu

Anonymous said...

Pcm pun kafir harbi. TAk caya cuba tanya. Adik beradik dap, mca dan gerakan jugak tu. Masuk gerakan pigs sbb ahli pas sokong mereka. Masuk bn tak ada tempat. Masuk PH dah ada dap. Jalan paling selamat masuk PIGS. Dapat penyokong melayu pas free. Politikkkk

Anonymous said...

Hadi tak cerdik.
Nik aziz cerdik.

An Anonymous said...

Kalah di dunia takpe jangan di akhirat.

An Anonymous said...

Menang sorak atas pick up..

raybanoutlet001 said...

coach outlet
nike factory store
salomon boots
air jordan 8
washington redskins jerseys
louboutin shoes
philadelphia eagles jerseys
air huarache
coach factory outlet
coach factory outlet

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.