Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KONSENSUS MENGIGAU MALAM

PROVOKE YANG BODOH  UNTUK MEMBERIKAN GAMBARAN BAHAWA BN AKAN TUMBANG PADA PRU 14.

CADANGAN YANG BODOH JIKA DI IKUTI OLEH KERAJAAN YANG ADA BERMAKNA NAJIB AKAN DI COP SEBAGAI PIEM YANG PALING BODOH DALAM DUNIA.

JIKA DASAR LUAR NEGARAPUN  TERPAKSA DITAKLIMATKAN KEPADA SEORANG YANG KONONNYA AKAN MEMEGANG JAWATAN SEBAGAI  BAKAL PIEM MAKA ITU MENUNJUKKAN BAHAWA PEMERINTAH YANG BAHARU PALING BANGANANG DALAM DUNIA, NAK JADI ABU NAWAS ?

OTAK UDANG CAMPUR TAIK KAT KEPALA
-Pak Karamu-

 

Najib perlu beri taklimat dasar luar negara kepada Tun M

AddThis Sharing Buttons

Najib, Mahathir
Najib, Mahathir
(Ubah saiz teks) 
 

SHAH ALAM - Majlis Setiausaha Pakatan Harapan (Harapan) menggesa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memberi taklimat kepada calon perdana menterinya, Tun Dr Mahathir Mohamad berkaitan keputusan-keputusan dasar luar negara.

Menurut kenyataan bersama Liew Chin Tong (DAP), Dr Dzulkefly Ahmad, (Amanah), Datuk Dr Rais Hussin, (Bersatu) dan Syed Ibrahim Syed Noh (PKR), tindakan itu adalah untuk menjamin konsensus dwi parti dan peralihan kuasa yang sempurna sekiranya berlaku perubahan kerajaan selepas PRU14.

“Kerajaan sedia ada perlu melibatkan Harapan dalam dasar luar negara untuk memastikan konsensus dwi parti dan peralihan kuasa yang sempurna.

“Bagi menjamin dasar-dasar luar negara yang telah ditetapkan kerajaan sekarang, beliau (Najib) bertanggungjawab untuk memberi taklimat kepada calon perdana menteri Harapan serta ahli-ahli Parlimen lain supaya tiada sebarang kesan negatif berlaku kepada rakan-rakan negara asing,” katanya menerusi kenyataan yang dikeluarkan, hari ini.

Pada masa sama, kenyataan itu juga menyebut bahawa dalam mana-mana demokrasi matang, semua ahli Parlimen akan duduk bersama di dalam jawatankuasa dasar luar negara Parlimen untuk meneliti dasar-dasar luar negara kerajaan sedia ada dan membina konsensus yang luas.

“Untuk memastikan negara-negara asing tidak terkesan akibat perubahan kerajaan, dalam mana-mana demokrasi matang ketua pembangkang biasanya akan diberi taklimat oleh kerajaan berhubung dasar luar negara dan isu-isu keselamatan.

“Amalan-amalan sebegini patut dicontohi dan dijadikan sebahagian dari amalan institusi kerajaan kerana perubahan kerajaan pada PRU akan datang tidak mustahil,” katanya.

53 orang berkata:

Ulul Amri said...

Hadi Awang zina dengan Pelacur Cina...

Hidup UMNO said...

Iye ker? Kaki balun amoi juga mamat bahalol ni

Anonymous said...

Tengok cuaca sekarang macam ada bau2 lepas pru14 ni kita dapat pm baru. Sana sini orang dah mula cakap2

Anonymous said...

Mungkin zahid hamidi

Anonymous said...

oii karamu, takkan najib nak bagi taklimat pada lebai hadi kot? hadi ponteng jer 24 jam. lagipun hadi tak minat nak jadi pm pun.

Unknown said...

Astaghfirullah.. Macammana sekarang Ulul Amri rasa? Puas? Hidup dgn tenang?

Harap Ulul Amri istighfar banyak2 (jika anda muslim). ada 4 org saksi ke Ulul Amri? Ingat anak bini sama bila ketua keluarga boleh fitnah sembarangan macam ni..

Unknown said...

Dah pernah 22 tahun memerintah lagi mau tanya org macamana dasar luar negara.. kalau ini macam, suruh Datuk Rosli Adam jadi PM pun sudah boleh..

Anonymous said...

Ahli parlimen pasu bunga. Apakah hukum ponteng dalam menjalankan tugas yang diamanahkan rakyat?

Unknown said...

Saya bpk gunawan maaf jika saya lancang komen,saya cuma mau kasih info,bagi anda yang punya masalah ekonomi atau lagi di lilit hutang,saya cuma mau kasi solusi,barankali bisa mengikuti jejak saya,sebenarnya saya tidak perna percaya adanya pesugihan,tapi dengan keadaan sangat susah,apalagi di lilit hutang apa boleh buat,jadi saya minta bantuan sama Mbah Budi Hartono,beliau kasi pesugihan uang gaib 5 milyar,alhamdulillah impian saya sudah tercapai,ini semua atas bantuan Mbah Budi Hartono,saya bebas dari hutang bahkan sudah punya usaha,inilah dukun yang bisa di percaya karna memberikan hasil,anda mau sukses seperti saya,silahkan konsultasi sama Mbah Budi Hartono dengan cara hubungi no hp O85.256.O77.899 atau buka website Mbah

Klik-> PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBAL

Anonymous said...

Mcm itulah juga rasanya kpd keluarga Anwar bila org2 pas memfitnah beliau......

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [7460] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 691 JUTA , wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....


Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1\"Dikejar-kejar hutang

2\"Selaluh kalah dalam pasang NOMOR

3\"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi NOMOR


4\"Anda udah kem-m tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat

Solusi yang tepat jangan anda putus asah...AKI akan membantu
anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
butuh NOMOR 2D ,4D, 6D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub:KI JAYA DI NO: [[[085-321-606-847]]]

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Ulul Amri said...

Hari ni Hadi tak fuck amoi. Kote melecet sebab melancap

hahahaha

Unknown said...

Org pas ke calon pm sekarang? Dah dpt dedak terus tak kesah calon pm nak cakap liwat ke lancap ke janji dah dpt dedak??

Unknown said...

Kena tanya 26 org yg pakat ponteng serentak masa undi belah bagi..

Unknown said...

Harap tn presiden tak peluk amoi ala cucu masa bersih nanti..

Anonymous said...

Dpt dedak 90 juta?

Anonymous said...

Hadi tu kalau setakat ngail ikang belukang, bole la

Anonymous said...

Terbaiklah dah ramai tolak pas.

Anonymous said...

Tolak je pas , bukan nya agama tapi hanya sebuah parti politik yang dipimpin lobai2 biol.

Anonymous said...

lg ramai yg meluat dgn komen2 pro PH yg suka mencarut dan bengap...

Anonymous said...

ulul amri...kalu ko kata bang non ker, isham rais ker, assmin ker yg melancap dan fuck amoi mungkin rakyat percaya...kalu TGHH ---> mustahil

Anonymous said...

Ntahnya ulul amri ni, tak baik tau. Ayatollah hadi tu suci tau. Kalau tontowi ok la, mmg dia tonton porn dlm bilik hotel di germany, lepas tu taknak bayar.

Anonymous said...

komen memang win.

Anonymous said...

Tanya boss kaki ponteng la. Lebai dol

Anonymous said...

Ramai orang pas bawahan sendiri cakap ruu 355 gagal sebab hadi suka ponteng dan tidak sedia bersoal jawab pasal hukum itu.

Anonymous said...

Derang kata klu setakat baca pindaan ruu aje, nik abduh pun boleh buat

Anonymous said...

Nik aziz kelentong kat youtube. Mana ada UG. Itu semua pembohongan belaka.

Anonymous said...

Dap kafir harbi. Tapi nik aziz nak jugak join pr yg dalamnya ada kafir harbi makan babi. Tak kan la dia tak tau dap tu kafir harbi?

Anonymous said...

Cuba potongan gaji tontonvi tu kita ambik. Agak2 dia marah tak?

Anonymous said...

Kalu parti lobai ambik potongan gaji wanrosli yg nak bayar rumah ngan tabung haji, agak2 wanrosli marah tak?

Ulul Amri said...

Malam ni Hadi Awang fucking dengan bini Nik Abduh...

Dalam PAS.. sharing wife is caring...

hahahah

Hidup UMNO said...

Wah, kuat lagi lebai tua sekor ni? Bini jibby si mak badak tak mau ka?

Anonymous said...

Stanby gelombang ke-2 keluar pas.
Terbaik

Ulul Amri said...

Gelombang seks hadi b.awang dengan bini tontowi pula. PAS sekarang share bini pula. Gelombang ke 2 ialah threesome
..
Lebai x faham? Tanya tontowi, dia pakar seks german ooo...

Terbaikkk...

Ulul Amri said...

PAS tinggal lebai bangang lilit serban besar mcm sikh laaa...

Hidup UMNO said...

abnasution...

jgn2 nanti bini kau hadi awang fuck ... jaga2 ya. sebab bila hadi awang minta kau mesti la bagi.. sbb puak PAS taksub sgt dgn lebai hadi sekor ni..

Anonymous said...

Jgn harap rakyat akan sokong PH dgn ratib fuck dan melancap korang ni...

Anonymous said...

Lobai tengok porn german.
Respect kat Lobai.
Fuck ooo yeahhhhh

Anonymous said...

lobai B.amin yg fuck bini org kat kuantan tu ker?

Hidup UMNO said...

Abdul Hadi Awang gang bang bini Anon 12.11 AM. sekali yg join sama ialah tantowi dan nik abduh

jerit2 sedap bini anon 12.11am

Unknown said...

Nampaknya ph dah sampai tahap gagal berlawan dgn hujah..

Tak akan sama islam dan sekular..

Unknown said...

Teruskan teruskan hujah carut hasil dari dakwah oleh calon pm yg ada menyebut perkataan keramat TAWIL dan PACNAL..

Keh keh..

Ulul Amri said...

si najib kawan baik hadi awang sewel mencarut x apa pula ya? hasil 90m inilah jadinya..jual diri kpd syaitan. yg best, lebai penipu PAS kaya naik vellfire bagai, penyokong kuli PAS makan pun x cukup, naik motorcycle cabuk saja. minta peruntukan derma tin milo PAS, buat beli UNTA. baru jumud dol..

1280 K Taman Malik said...

Hadi Awang kuat PACNALEM...

HAHAHA

Unknown said...

Ulul amri.

Diva husam dah bg bukti 90 juta ke? Mana? Nak tengok nak tengok. Keh keh..

Unknown said...

Hancus dah ph.. tak lama dah.. serba tak kena..

Tiga penjuru tak kena, calon pm tak kena, agihan kerusi tak kena.. silap2 tun m masuk umno balik..

Unknown said...


شركتناافضل شركة تنظيف موكيت بالرياض تتخصص فى القيام بأعمال تنظيف الموكيت ونظرا لحساسية التعامل مع الموكيت فشركتنا تعتمد على أدوات محددة لسلامة الموكيت وعدم تجريحه .
شركة تنظيف موكيت شمال الرياض
شركة تنظيف موكيت شرق الرياض
شركة تنظيف موكيت غرب الرياض
شركة تنظيف موكيت جنوب الرياض

لنظافة شيئا ضروريا وخاصة عند تواجد اطفال صغار يخشي عليهم من الاتربة افضل شركة تنظيف فلل بالرياض تقدم لكم افضل خدمة تنظيف الفلل الجديده و المفروشة تتميز بوجود عمالة على اعلى مستوى من الخبرة والعمل والامانة .
شركة تنظيف منازل شرق الرياض
شركة تنظيف منازل شمال الرياض
شركة تنظيف منازل جنوب الرياض
شركة تنظيف منازل غرب الرياض










Anonymous said...

Fitnah akhir zaman..pejuang Islam difitnah oleh orang2 munafik..apatah lagi orang2 kafir..PAS pasti menang..hidup PAS..

Anonymous said...

Puak puak Ni..klu tun masuk lubang biawak pun depa ikut..

Hidup UMNO said...

PAS dan ahli2 nya adalh KAFIRUNNN...

Hidup UMNO said...

Puak PAS si Hadi suruh minum racun pun ikut minum. sanggup sbb Hadi kata masuk syurgaa...

Neraka adala itk puak PAS

Unknown said...

2:15,

Dah terbukti pun..

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.17
ralph lauren outlet
nike trainers
coach outlet online
supreme outlet
michael kors outlet
coach factory outlet
oakley sunglasses
adidas ultra boost
prada outlet
coach outlet online

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.