Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ROS DITUNTUT SIASAT BERSATU

 PARTI MAHADHIR MULA KECOH.

TERDAHULU BANYAK ADUAN TELAH DIBUAT TERHADAP BERSATU TAPI ROS BELUM SIASAT.

ADUAN INI MUNGKIN SAMPAI KEMUNCAK RAKYAT SUDAH TAK BOLEH TAHAN DENGAN ROS.

PERSOALANNYA MENGAPA BERSATU NI TEROK SANGAT BANGANGNYA ?

KERJA ADMINPUN TAK TAHU NAK BUAT ?

SUDAHLAH  BOS BERSATU NAK JUMPA ANUARPUN TAK TAHU NAK BUAT PERMOHONAN, MAIN LANGGAR JE !

MACAM TAK TAHU ADAB LA PULAK.

WOIT BERSATU BNGUN !

WOIT ROS BANGUN !

IKUT LA UNDANG-UNDANG !

NAK TUNGGU HURU HARA KE ?

-Pak Karamu-

 

ROS perlu siasat segera Perhimpunan Agung Bersatu

AddThis Sharing Buttons

 ROS perlu siasat segera Perhimpunan Agung Bersatu
Muhd Syazwan (duduk, tengah) dalam sidang media hari ini.
(Ubah saiz teks
KUALA LUMPUR - Satu perhimpunan dijangka akan diadakan di ibu pejabat Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) bagi mendesak siasatan terhadap Perhimpunan Agung Bersatu yang didakwa tidak sah.

Bekas Exco Pemuda Bersatu, Muhd Syazwan Ahmad Zainal berkata, sehingga kini tiada tindakan daripada ROS walaupun beberapa aduan telah dibuat berkenaan perhimpunan tersebut yang tidak mematuhi perlembagaan parti.

"ROS perlu tegas dan tidak berkrompomi dengan mana-mana pihak. Sebagai ahli parti, kami berhak tahu sama ada perhimpunang agung itu sah atau tidak.

"Kami dapati perhimpunan agung telah melanggar perlembagaan kerana tiada perwakilan yang sah. Jika ROS tidak ambil tindakan segera, kami akan adakan demonstrasi di ibu pejabat ROS," katanya dalam sidang media, hari ini.

22 orang berkata:

Anonymous said...

HURU-HARAKAH dah bangkrup..!!

An Anonymous said...

Pas dah bocor rahsia.. sejak G18 jaga harakah terus alami kerugian.. mujurlah langkah2 pemulihan sdg dilakukan oleh pihak yg terpaksa mencuci najis mughalazah pengurusan lama (iaitu sejak G18 berkawan dgn pemimpin yg makan babi)..

Harap mereka dapat menafikan jika tidak benar.. dasar barua dap..

Anonymous said...

Hihihi mmg dasar lebai samdol. Urus suratkabar pun lingkup, berlambak2 hutang, ada hati nak tadbir negara! Lepas tu salahkan pihak lain.

Duit masuk dlm jubah kewww?

azez said...

شركة تنظيف بالخبر
شركة تنظيف منازل بالخبر
شركة تنظيف فلل بالخبر
شركة تنظيف مجالس بالخبر
شركة تنظيف خزانات بالخبر
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة مكافحة نمل ابيض بالخبر

An Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
An Anonymous said...

Bala memang bala.. lepas g18 keluar pas mereka sangka separuh ahli pas nak ikut!, rupa2nya hanya 0.5 % shj ahli pas yg ikut.. pas pula yg bertambah2 ahlinya sehingga melebihi pula bilangan dari ahli2 yg keluar.. kononnya sebelum keluar g18 (yg terlibat) nak khianat harakah hingga terus rebah dan lenyap namun sekali lagi dgn kuasa Allah, pas masih mampu pertahankan harakah setelah cuba dimusnahkan oleh para walaun dap tersebut.. mereka memang kecewa bab ini kerana gagal melaksanakan misi yg direncanakan oleh tuan mereka dap sebelum keluar pas..

Kini bala menimpa lagi bila kononnya nak ganti pas tapi terbukti kini hanya mampu jadi barua dap sahaja bila hanya mampu dapat 27 kerusi shj.. kalau 27 kerusi shj bermakna siapalah pan di mata “rakan2 gabungan kononnya”.. begitulah kalau dah biasa khianat parti pas dan organ penerangannya harakah, memang patutlah dihina oleh manusia sekeliling lainnya samada yg mengaku islam dan yg kafirun..

An Anonymous said...

Pan terbukti tak mampu ganti pas.. ganti mic mungkin..

Anonymous said...

Belum cuba belum tahu bro. Kau sokong pasu bunga ke ?

An Anonymous said...

Takkan nak ganti pas 27 je.. bangang kenapa.. kalau ganti mic pun belum tentu boleh..

Anonymous said...

Pan kalu sekadar ganti pas di kelantan aje boleh la...

Anonymous said...

Bodoh wan rosli ni. Buat2 tak faham maksud sekutu. Klu PIGS menang tentu hadi jadi pm walaupun pas cuma 40 kerusi.

Klu ph menang di kltn, husam akan jadi mb walaupun parti husam menang sikit

Anonymous said...

Bangang wan rosli ni. Klu di kelate pan menang 10, pkr menang 10, bersatu menang 10, dap menang 2, maka pas kena angkut kain baju

An Anonymous said...

Kalau macam tu sama je kat selangor, kalau pas menang di kesemua kerusi yg pas tanding, PH sila angkat kaki..

An Anonymous said...

Takkanlah rakyat kelantan bodoh nak pilih parti yg bersekutu dgn DAP.. apatah lagi nak melantik parti barua DAP jadi MB Kelate.? Hanya walaun DAP (baca PAN) yg akan mengundi PH di kelantan.. setahu aku cuma 2% aje..

Anonymous said...

Kikiki semua pakat kalut. Tu semua auta jer yg penting pas menang 40 kerusi parlimen dan ayatollah hadi jadi PM. Pak kadiaq jadi TPM, Tuan brahim menteri penerangan dan din ayam menteri kewangan.

An Anonymous said...

Kalau itu takdirnya alhamdulillah.. takkan kita kita nak kekalkan ketua pencuri atau lantik semula ketua penyamun ibarat buang coca cola dan gantikan dgn pepsi.. kedua2nya sama sengsaranya kpd rakyat..

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [0709] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 771 JUTA , wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....


Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1"Dikejar-kejar hutang

2"Selaluh kalah dalam pasang NOMOR

3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi NOMOR


4"Anda udah kem-m tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat

Solusi yang tepat jangan anda putus asah...AKI akan membantu
anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
butuh NOMOR 2D ,4D, 6D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub:KI JAYA DI NO: [[[085-321-606-847]]]

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

berangan2 rupanya walaunta ...hadi nak jadi PM dgn 40 kerusi parlimen!? keh keh keh bodo tahap maksima wan rosli ni!!

An Anonymous said...

Kalau itulah takdir Allah janganlah diperlekehkan.. amboi mentang2 sejak dah belajar dgn ustaz2 baru i.e. TGLGE dan TGLKS ni, tak takut yer kamu nak lawan takdir dan ketentuanNya..

Anonymous said...

Hidup PAS...PAS FOR ALL

خدماتى اون لاين said...

شركة صيانة مكيفات بالرياض وفى الخرج

ـــــــــــــــــــــــــــــــ
افضل شركة دهانات وديكور بالدمام

ــــــــــــــــــــــــــــ
تركيب وتصميم وتصنيع دكت مجارى الهواء

ــــــــــــــــــــــــــــــــ
افضل شركات الديكور بالرياض شركة الراعى

ـــــــــــــــــــــــــــــــ
مصمم ديكور داخلى بالرياض شركة الراعى للديكور

Metwaly Shahin said...

نقدم لكم بعض الخدمات فى الاعمال المنزلية الممثله فى التنظيف الشامل للمنزل ومكافحة الحشرات وعزل الاسطح وكشف تسربات المياة ونقل الاثاث بكل انوعه كل ذلك يساعد فى الحصول علي مظهر رائع بواسطة افضل الفنيين والمتخصصين فى هذا المجال باستخدام احدث المعدات.
شركة عزل اسطح بابها
شركة كشف تسربات بابها
شركة تنظيف خزانات بابها
شركة مكافحة حشرات بابها
شركة عزل اسطح بخميس مشيط
شركة كشف تسربات بخميس مشيط
شركة مكافحة حشرات بخميس مشيط
شركة تنظيف منازل بالطائف
شركة نقل عفش بالطائف

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.