Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS BERANI KE NAK JUMPA SULTAN SELANGOR ? HI,HI,HI

APA LAGI NAK TUNGU-TUNGGU.

APA NAK RANCANG-RANCANG !

JUMPALAH SULTAN !

ADA BERANI ? 

ATAU ITU HANYALAH GERTAK ?

-Pak Karamu- 

 

Pas ingin menghadap Sultan Selangor

AddThis Sharing Buttons

Pas ingin menghadap Sultan Selangor
(Ubah saiz teks) 
 
PAS Selangor tidak menolak kemungkinan akan menghadap Sultan Selangor minggu ini, sekiranya masalah pembekuan peruntukan kawasan kepada wakil rakyat mereka tidak diselesaikan dengan segera.

Menurut Pesuruhjaya Pas Selangor, Sallehen Mukhyi, Pas Selangor akan meminta Menteri Besar, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mengadakan mesyuarat dengan mereka bagi memperjelaskan mengapa peruntukan disalurkan kepada ahli parlimen dan Adun Pas telah disekat.

"Sekiranya Mohamed Azmin tidak dapat memberikan jawapan munasabah, kami merancang akan menghadap sultan," kata Sallehen seperti dipetik dalam China Press.

Akhbar ini difahamkan, pada Disember tahun lalu, sudah ada desas-desus menyatakan Kerajaan Selangor akan membekukan peruntukan kawasan yang disalurkan kepada semua 13 Adun Pas Selangor dan lima penyelaras Dun.

Pada awal bulan ini, khabar angin itu dikatakan menjadi kenyataan apabila 13 Adun Pas dan lima penyelaras Dun berkenaan, telah diberitahu semua peruntukan mereka dibekukan kerajaan negeri ketika mereka menghantar permohonan.

Menurut Sallehen, beliau diberitahu oleh Bendahari Selangor bahawa segala peruntukan kawasan kepada wakil rakyat Pas negeri dan penyelaras Dun telah disekat, dan adalah dipercayai arahan itu daripada Mohamed Azmin.

"Sehingga hari ini, saya hanya diberitahu secara lisan dan belum menerima sebarang surat pemberitahuan secara rasmi," katanya.

Sallehen menegaskan, Adun Pas dipilih rakyat dan mereka adalah wakil rakyat, oleh itu, Kerajaan Selangor tidak patut melayani mereka sebagai parti pembangkang dengan membekukan peruntukan kawasan.

11 orang berkata:

Anonymous said...

Apa barang ngadap sultan? Pi mengadap angkat sembah kat godfather najib laa. Sila sediakan no akaun affin bank.

Anonymous said...

Pak karam jgn la hina pas selangor. Kesian la, diorang kan jaga perut dan tembolok. Din ayam pun mengais cari makan kat sana. Jgn laa, nanti ayah chik marah.

Anonymous said...

Kah3 cari makan kat selangor

Anonymous said...

Isunya bukan pasal tun madey sangat pun. Isunya adalah sebab dendam kesumat dengan mat sabu

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [7343] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 791 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Isunya bukan dendam sangat pun. Isunya ayatollah hadi kecik hati sebab takde wakil yg suarakan dia jadi calon pm. Majoriti walaun mahukan TITM jadi PM.

Anonymous said...

Selangor negeri kaya bro, lebai berebut nak cari makan. Kat kelantan susah, otai dah conquer.

An Anonymous said...

Jgn ghairah sangat nak memfitnah bro.. nasihat saya..

Sepatutnya doakan si penyamun serahkan kembali segala harta rakyat barulah rakyat percaya..

An Anonymous said...

Ye la tengah tunggu diva husam musa punya info.. entah berapa nombor akaun affin yg diva dakwa ada tu gamaknya?

Ke tak de .. keh keh..

An Anonymous said...

Belum pun jadi kerajaan persekutuan, WALAUN DAP dah anggap selangor ni negeri milik kedua ibubapanya.. pergghh sopan gila bahasa aku tuh..

bpk gunawan said...

Saya bpk gunawan maaf jika saya lancang komen,saya cuma mau kasih info,bagi anda yang punya masalah ekonomi atau lagi di lilit hutang,saya cuma mau kasi solusi,barankali bisa mengikuti jejak saya,sebenarnya saya tidak perna percaya adanya pesugihan,tapi dengan keadaan sangat susah,apalagi di lilit hutang apa boleh buat,jadi saya minta bantuan sama Mbah Budi Hartono,beliau kasi pesugihan uang gaib 5 milyar,alhamdulillah impian saya sudah tercapai,ini semua atas bantuan Mbah Budi Hartono,saya bebas dari hutang bahkan sudah punya usaha,inilah dukun yang bisa di percaya karna memberikan hasil,anda mau sukses seperti saya,silahkan konsultasi sama Mbah Budi Hartono dengan cara hubungi no hp O85.256.O77.899 atau buka website Mbah

Klik-> PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBAL

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.