Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KERJA MUDAH TAK BOLEH BUAT TAPI NAK PERINTAH NEGARA !

 
PELIK !
KERJA MUDAH TAK BOLEH BUAT, 
TAPI BERCAKAP PANDAI !
 
BERSATU DAN DAP BANYAK MASALAH
YANG TAK BOLEH SELESAI.
 
PARTI AUTA KARAI ! BODOH ATAU SENGAJA BUAT BODOH SEBAB KERAS KEPALA ?
 
AMANAH TAK BOLEH DIDAFTARKAN SEBAB PEMIMPIN PARTI BEBAL, KERJA MUDAHPUN TAK BOLEH LAKUKAN MACAM MANA NAK PERINTAH NEGARA ? 
 
BAYANGKAN !
428 ADUAN KESALAHAN BODOH TAK DAPAT SELESAIKAN, CERDIK LAGI PARTI PAN WALAUPUN DAPAT KERUSI SIKIT TAPI SEMUA KERJA BERES.
 
NAMPAKNYA RAKYAT KENA TOLAK PAKATAN HARAPAN SEBAB TAK TAHU BUAT KERJA,KELENTONG SAMA RAKYAT LEBIH !!!

MENYUSAHKAN RAKYAT !!!
 
-Pak Karamu- 
 
 

ROS terima 428 aduan

AddThis Sharing Buttons

Surayati Ibrahim
Surayati Ibrahim
(Ubah saiz teks) 
 
SHAH ALAM - Peningkatan aduan terhadap Bersatu selain kemelut dalaman parti itu menjadi punca Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) sehingga kini, tidak dapat meluluskan permohonan parti tersebut termasuk mengiktiraf Pakatan Harapan (Harapan).

Ketua Pengarah ROS, Surayati Ibrahim berkata, setakat 8 Januari, pihaknya menerima sebanyak 428 aduan terhadap Bersatu.

“Isu Armada, pemecatan Exco, mesyuarat agung tahunan (AGM) dan rasa tidak puas hati ahli terhadap urus tadbir Bersatu antara aduan yang paling banyak diterima ROS.

“ROS bukan sengaja melewat-lewatkan permohonan Bersatu dan Harapan. Kami perlu siasat semua aduan ini dengan teliti. Ini termasuk aduan terhadap DAP,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian, semalam.

Menurut Surayati, ROS juga sedang memantau setiap aktiviti Harapan.

Katanya, siasatan perlu diteliti secara menyeluruh memandangkan ada masalah yang belum selesai berhubung Jawatankuasa Tertinggi Pusat (CEC) DAP dan ditambah pula isu dalaman Bersatu.

“Perkara-perkara inilah yang memanjangkan lagi tempoh kelulusan ROS. Tidak ada jangka waktu yang tepat, bila ia boleh diselesaikan.

“Kerana itu, Bersatu perlu segera menyelesaikan segala isu dalaman parti supaya permohonan mereka dapat disegerakan,” katanya.

Semalam Sinar Harian melaporkan, Pakatan Harapan mahu ROS mempercepatkan permohonan kelulusan penggunaan satu logo pada PRU14.

Pengerusinya, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, kelulusan dalam masa terdekat membolehkan ia diperkenalkan kepada pengundi.

43 orang berkata:

Anonymous said...

428 aduan itu rasanya sangat sedikit.

Disyorkan pihak berkaitan tambahkan lagi dedak supaya lebih ramai buat aduan.

Anonymous said...

Hadi nak bentang dan bahas ruu355 pun ponteng parlimen, ada hati nak perintah negara. Kami taknak pm yg kaki ponteng, makan gaji buta tuu.. haram ke tidak?

Anonymous said...

Time ada kelas kat dewan tetiba dia ponteng kelas gi tangkap sotong, boleh ke?? Tak haram ker gaji tu?

Anonymous said...

mmg haram.. haram jadah la kalau ponteng kelas gi tangkap sotong.

Anonymous said...

Sifat PHD org agama lagi teruk. Paling mudah org agama dirasuk syaitan.

Anonymous said...

Sudah2lah blog ini menyerah kalah shj lah. Setiap kali keluar isu kena belasah. Kesian.
Minta angkat isu yang baik dan berkualiti. Jangan ikut emosi akibat terpinggir.Nanti jadi mcm harakah serakah bangkrap sudah.

Anonymous said...

Pak karam tulis la bagi cadangan kat pas cara2 nak tadbir malaysia dgn 40 kerusi parlimen. Lagi berfaedah.

Anonymous said...

PAS tetap dihati

rosmah mansor said...

PAS tetap mati

An Anonymous said...

Kalau serentak 26 org ponteng termasuk bakal tpm (kononnya) lagilah hancus perintah negara.. nak lulusksn apa2 dasar kena ketua kaki ponteng tu hadir dulu..

An Anonymous said...

PAN awal2 dah mati di ibu negara tercinta.. juga di utara tanahair ..

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [7497] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 777 JUTA , wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....


Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1"Dikejar-kejar hutang

2"Selaluh kalah dalam pasang NOMOR

3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi NOMOR


4"Anda udah kem-m tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat

Solusi yang tepat jangan anda putus asah...AKI akan membantu
anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
butuh NOMOR 2D ,4D, 6D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub:KI JAYA DI NO: [[[085-321-606-847]]]

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Nafkah politik lebuhraya rakyat zimbabwe klu rembat halal tak?

Anonymous said...

Kenapa eddy wang nampak pucat aje muka? Takut negeri serambi terbang ke?

Anonymous said...

Drp 40 tu, klu pas boleh menang 1 kerusi pun dah kira hebat. Bukan nak kata la tapi ramai org cakap pru14 akan datang akan jadi tahun paling malang bg pas. Kemungkinan berlakunya perkara itu amat besar sekali

An Anonymous said...

Jom jalan-jalan di kotaraya... aku nak buang bendera PAN kalau nampak terpasang.. mana layak letak bendera PAN di KL..!!

Simpati...

Dasar Barua DAP..!!

An Anonymous said...

Kalau PAN menang satu di perlis dan kl kira jadilah.. ehh tapi takde bendera di sana? Kah kah kah kah kah..

An Anonymous said...

Apa yg menang nya kalu di kl dan perlis zero kerusi!! Keh keh keh..

An Anonymous said...

26 org sekaligus plk tu..

An Anonymous said...

26 org sekaligus plk tu.. dasar barua..

An Anonymous said...

Ingatkan tangkap babi bersama tglge..

Anonymous said...

Kami tetap bersama pas. InsyaAllah berkat doa, diiringi edaran tin milo serta kemenangan 40 kerusi parlimen nanti ayatollah hadi akan diangkat sebagai pm malaysia. Takbirrr

Anonymous said...

Karam, karam mu terus karamlah nampaknya. Beratus juga tak setuju dengan Pak Karamu ni.

Anonymous said...

Selepas pru14, sapa yg nak jadi ketua pembangkang? Najib atau hadi? Ishhh bahaya ni.. dua2 ekor kaki ponteng!

Anonymous said...

Wan rosli ada, dia tolong jawap utk pak karam.

Anonymous said...

InsyaAllah. Amiin syukur.. boleh la membalak sepanjang masa.

Anonymous said...

Kikiki walaunta pas mmg suka buang bendera parti lain. Husam tak buang pun bendera pas kat WTG. Eh! Jap.. WTG tu pejabat pas atau amanah?

Anonymous said...

Pas.tetap dihatiku

An Anonymous said...

Pejabat PAN sehingga dibuktikan bukan hasil balak masa dia jadi exco..

An Anonymous said...

PH boleh jd pembangkang yg mudah dimanipulasi oleh pm.. sebab kalau sampai 26 org serentak mmg mudah sgt lah ..

An Anonymous said...

Masa jadi exco mmg lah membalak sepanjang masa..

Anonymous said...

Bagus bang, teruskan sokong pas, kad ahli jgn hilangkan, takut nanti tak masuk syurga.

An Anonymous said...

Alhamdulillah.. takkan bila kita bersungguh sokong atau pertahankan pesta arak kita masih mengharapkan syurga kut..

Anonymous said...

Aku tetap pilih PAS

Anonymous said...

Kalau kekal di kelantan bolehlah terus dapat nafkah politik lebuhraya rakyat.

Anonymous said...

Hadi boleh jadi ketua kaki ponteng bagi 26 pembangkang tu. Sbb ranking ponteng hadi paling tinggi

Anonymous said...

Penerima nafkah politik lebuh raya boleh guna no keahlian masuk syurga tak??

Anonymous said...

Aku tak mau pilih org yg terima nafkah politik lebuh raya rakyat

An Anonymous said...

Kalau nafkah balak masa dia jadi exco ok tak?

Ataupun nafkah lebuhraya masa dia jadi exco ok tak? Yg ni ok kut..

An Anonymous said...

Habis tu takkan nafkah 15K sebulan di penang agar tutup mulut bila ada pesta arak nak mengharapkan syurga kut..

An Anonymous said...

Bukan calon tpm ke ketua? Mana boleh langkah bendul.. keh keh .. 26 org serentak tu.. tambah ketua calon tpm jd 27 kerusi parlimen pan .. keh keh

An Anonymous said...

Hasil sapu duit pendahuluan projek lebuhraya masa jd exco pun tak habis lagi rasanya.. siap buat bisnes pil lagi..

Ibu.Karina Safah said...

PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.

Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih.



 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.