Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

JANGAN KELENTONG ORANG SEKULAR, DEPA MEMANG TAK TAHUPUUUUUN !




HASSAN AL AKIDAH AL PELESIT ISLAMIYAHPUN TAK FAHAM APA ITU AKIDAH, SELEPAS FORUM ATAU PERHIMPUNAN CUBA TANYA HASSAN APA ITU AKIDAH ?
 
 



'PERKASA'nya Aqidah aku......tak caya tanyalah Hassan Al-Aqidah

Persoalan moral decadence di kalangan remaja sudah mula diseminarkan.....diforumkam.....dikonferenskan seingat saya semenjak tahun 70an lagi tapi sekarang kemeruduman moral bukan setakat di kalangan remaja malah di kalangan dewasa malah warga emas pun berada ditahap yang mendukacitakan.

Begitu juga dengan persoalan Aqidah di kalangan umat Islam.

Aqidah ter'lcut' dari ikatan orang Islam amat mudah......semudah ikatan kain terlondeh dari pinggang pemakai.

Kenapa jadi begitu?
Adakah dengan mensensasikan jumlah yang mencecah ratusan ribu orang Islam murtad boleh mengembalikan semula atau menguatkan kembali pegangan Aqidah umat Islam?

Adakah dengan hanya ber'HIMPUN'......ratusan.....ribuan.....jutaan umat manusia boleh terjamin terikat kemas Aqidah umat Islam?

Kata orang pergilah sesekali jenguk dan mendengar 'kuliah' dengan cara ber'HIMPUN'......di sana ada Hassan Ali seorang pakar motivasi berPhD yang dipecat dari PAS (kerana berjuang untuk memantapkan Aqidah?).....di sana ada orang-orang gagah 'Perkasa' (yang sanggup ber'jihad' untuk Aqidah?).....di sana ada Al-Ustaz Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (Isma), Abdullah Zaik Abd. Rahman......tentu anda akan teruja lantas terasa Aqidah anda akan mantap seperti DI SINI .

Adakah dengan cara ber'HIMPUN' dan mendengar hentaman seseorang pada bekas partinya boleh mengukuhkan Iman, langsung mengejapkan Aqidah anda?

Adakah dengan menghentam bekas partinya dan membela dirinya boleh mengetatkan Aqidah pendengar?

Kalau itulah caranya untuk menguatkan Aqidah umat Islam, eloklah pergi menjelajah ke seluruh sekolah agar keseluruhan remaja akan selamat dari gejala murtad.

al-brangionline:

Kembalilah kepada Al-Quran dan Assunnah jika ada apa-apa pertelingkahan.

Hanya Al-Quran satu-satunya jalan penyelesaian pada setiap permasalahan.

Dengan polical will yang kuat daripada mereka yang diberi kuasa memerintah, InsyaAllah umat Islam akan selamat dari 'pencerobohan' Aqidah.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.