Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MELAYU UMNO MEMANG BODOH MACAM MUHIDEN YASSIN

29 Januari, 2012

Muhyiddin Lidah Bercabang.. Kat Bawah Nih Apa??

Muhyiddin..hang betul-betul lidah bercabang.. orang kampung mungkin lah hang boleh kelentong hidup-hidup. Tapi rakyat sekarang makin cerdik dan bermaklumat..bukannya bodoh macam Umno. Hang nak spin lebih-lebih statement Anwar tu buat apa? Buat malu jer.. Itu menampakkan hang dengan Umno sudah ketandusan isu.. hang dengan Umno nih dah gersang. Kat bawah nih Addin sertakan bukti yang Malaysia ada hubungan dengan Israel. Sebenarnya siapakah pengkhianat kepada agama Islam? Siapakah pengkhianat kepada bangsa Melayu?

Dan siapakah pengkhianat kepada negara Malaysia? So hang jawablah dengan tulus ikhlas.. jangan jadi lidah bercabang!!
Klik untuk besarkan

Muhyiddin Mahu Anwar Jelaskan Kenyataannya Tentang Israel
MUAR - Tan Sri Muhyiddin Yassin meminta Datuk Seri Anwar Ibrahim tampil memberi penjelasan tentang komitmennya untuk mempertahankan Israel ketika ditemuramah oleh akhbar Wall Street Journal (WSJ).

Timbalan Perdana Menteri bertanyakan sama ada kenyataan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu bermakna beliau (Anwar) mementingkan Israel dan menidakkan hak rakyat Palestin yang ditindas oleh rejim Yahudi itu.


"Adakah dia (Anwar) lebih mengutamakan Yahudi dan Israel daripada Palestin? Adakah ini pendirian sebenar Pakatan Rakyat, sedangkan kerajaan tidak mengadakan hubungan diplomatik dengan Israel," katanya kepada pemberita selepas mengunjungi Kampung Kebun Baru, Jementah, Sabtu.


Muhyiddin, yang juga Timbalan Presiden Umno, berkata masyarakat Palestin ketika ini dianggap sebagai rakyat terbuang, tanpa mempunyai tempat tinggal dan pada masa sama berhadapan dengan kezaliman tentera Israel.


Muhyiddin ditanya tentang kenyataan pemimpin pembangkang itu ketika ditemuramah oleh WSJ semalam, di mana Anwar secara terbuka menyatakan ia akan mempertahankan keselamatan Israel.


"Barisan Nasional berasa amat kecewa (dengan kenyataan Anwar itu)," katanya.


Kerajaan, kata beliau, turut berasa amat kecewa dengan proses damai Israel dan Palestin yang telah berlangsung lama tetapi sehingga kini gagal mencapai objektifnya untuk mewujudkan perdamaian di antara kedua-dua pihak.


Muhyiddin turut ditanya tentang pemberian RM500 menerusi Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) dan berharap mereka yang masih belum menerima bantuan terbabit supaya dapat bersabar.


"Kerajaan berharap dapat menyelesaikan pembayaran itu secepat mungkin," katanya.


Beliau berkata, mereka yang ditolak permohonan untuk mendapatkan BR1M juga masih berpeluang menerimanya dan boleh merayu kepada agensi-agensi kerajaan yangmengendalikan pemberian bantuan itu.
~bernama

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.