Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLIS KENA CARI SAMPAI DAPAT ORANG YANG LETAK KEPALA BABI

TAK PASAL-PASAL POLIS KENA ANGKAT KEPALA BABI, NANTI BILA DAPAT TANGKAP GANTUNG KEPALA BABI TU KAT LEHER SIBANGSAT TU !

BANGKAI KEPALA BABI DI MASJID RAWANG - ANGKARA PEMIMPIN MELAYU!!?


1 lagi provokasi sengaja dibangkitkan apabila pihak polis mendapat laporan dari masyarakat Rawang yang menemui bangkai kepala Babi di pintu masuk Masjid Nurul Iman di Batu 18 Rawang, Selangor.

Budaya sebegini telah menjadi trend budaya sebilangan masyarakat Malaysia yang sengaja membangkitkan semangat benci di kalangan sesama kaum di Negara ini.

Adakah ianya dilakukan oleh Agama lain, atau ada sekumpulan masyarakat Islam sendiri yang bersekongkol merancang agenda jahat bagi menimbulkan ketegangan kaum demi kepentingan politik?

Jangan bersikap melampaui batasan Agama. Apatah lagi Agama yang kamu junjung itu dijadikan bahan permainan politik bagi menggambarkan jelekan perkauman sempit kononnya menjadi amalan parti lawan kamu.

Siapa 'kamu' itu? Fikir. Politik kini penuh dengan sikap Hipokrit dan lakonan semata2. Nak tahu siapa yang mengamalkannya? Mereka yang gemar menukar2 prinsip dalam perjuangan politik. Siapa pemimpin2 sebegini? Fikir dan nilai.
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.