Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SIGNAL YANG BAIK, MAKA BUJUR LALU MELINTANG PATAH, PAS/BN VS PR

Ada kemungkinan PAS akan meletakkan calonnya di semua DUN yang di pertandingkan, alang-lang mandi biar basah, alang menyelok pekasan biar sampai ke pangkal lengan, nampaknya depa masih pelupuh PAS, masih lagi perli-perli, masih lagi tunjuk belang kat PAS. OK silakan ! no problem punyaaaa ! tungu PRU 14. Kita nak tengok sejauh mana permainan ko orang ! Sepatutnya kemelut ni dah selesai, tapi ko rang saja nak tunjuk sejauh mana kami bersabar ? kah, kah, kah ! No problem punya  !  - Pak Karamu

Sunday, September 28, 2014


Ini Signal Masyarakat Cina Tolak PAS Pada PRU14



DAP


Digelar pengkhianat oleh PAS, dua anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Selangor Saari Sungib dan Hasnul Baharuddin mendapat sambutan sebagai seorang wira daripada penyokong Cina dalam majlis makan malam DAP malam tadi.



Duduk bersebelahan pemimpin popular DAP Lim Kit Siang, hadirin bangun memberi tepukan gemuruh dan beberapa pemimpin DAP menggelar mereka sebagai “penyelamat Pakatan Rakyat”.



“Kamu bukan pengkhianat, kamu wira rakyat,” kata bekas exco Selangor Ronnie Liu di majlis makan malam yang dihadiri kira-kira 700 orang di Petaling Jaya malam tadi.



Sementara itu, ADUN Bukit Gasing R Rajiv berkata, mereka berdua harus menandatangani akuan berkanun (SD) bersama wakil PKR dan DAP bagi menghancurkan harapan kerjasama PAS Umno



“Jika tidak kerana mereka, kita sudah tentu akan lihat kerajaan perpaduan antara PAS dan Umno,” katanya. ~malaysiakini
Addin

8 orang berkata:

FIT said...

Pas ada kelab penyokong berbagai kaum tiada masalah

Anonymous said...

Kalau dah Cina kafir sokong tak berbelah bagi tu maknanya... Kafir tu dah iktiraf dua makhluq tu macai dorang la.. Perosak Maruah Agama tul!!! Baguslah.. sekurang-kurangnya dah terdedah barua sebenar yg sblm ini banyak pecah rahsia parti

awekaste said...

Salam

kalau harapkan 4 adun exco pas tempoh hari memang dah lingkup kerajaan pr selangor. Tak perlulah depa kata nak pertahan kerajaan pr slangor kerna yg sokong khalid ari tu bukahkah sebahagian dtg dari bn. Jadi wajarlah 2 adun pas dianggap wira manakala 4 lagi boleh dianggap pentingkan diri biarpun perkataan pengkhianat belum tepat utk dilabelkan pada mereka tapi kalau kerajaan pr jatuh tempoh hari maka sewajarnya mereka dilabelkan sebagai pengkhianat.

wasalam

Anonymous said...

Apa pun berlaku...aku x kan sokong pkr & dap dah walaupun pas masih kekal dlm pakatan...kalau calon pas aku sokong, kalau calon lain aku sokong BN...sbb bn lebih baik dr pkr & dap.

Anonymous said...

aku sama macam kau

Anonymous said...

memang btul la lu org nk ug? kamu kene igt pesan nik aziz..xkan kene patuk ngan ular 2x dlm lubang yg same....igt pesan allahyarham ust fadhilnoor...musuh bk ngan kt msti ade yg xkene....umno bk ngan pas utk ape? Desperate sokongan je...dh kuat die trajang pas mcm kcg kurap....igt ape jd ngan asrimude?? xlahir lg mase 2??xpe ...buka sejarah blk...bace....hayati....jgn mudah tpadaye....umno sedang gelak guling2 kt putrajaya sbb die dh brjaya cucok pas supaya huruhara p.r.....supaya die je bleh printah smpi tiupan sangkakala ...xnmpak?biar kt buta mata jgn buta ht....aku pn ahli pas...aku msh sayangkan pas dn p.r.....

Anonymous said...

Lemahnyer follower blog ni.. Sanggup sokong Bn sbb x suka pkr n dap..sedey

Anonymous said...

Dap pkr yg sebenarnya gunting dlm lipatan dr awal pergabungan yg longgar dap secara total tolak hudud pkr liberal umno masih mengkaji hudud.hanya pas konsisten dgn hudud.buka mata la kwn2 parti mana yg islam.Di akhirat nanti bkn ditanya pasal kemenangan tp perjuangan yg kita buat utk islam.

Aku tetap sokong parti yg perjuangkan islam.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.