Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA YANG BERLAKU MENJADI IKTIBAR

 Najib dimalukan di Padungan !

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi2GJ401RZUakJoS1wuYHdlU7_Ot4CVxOrKE_LAYrIAJZBaLZmmC4mOkitqSFeAjxIg4nsQEc4CLilzdJ4beIzyxNJ6UKvWtGyqOG6yYUJnUcagrUAf4RArcHPsVYE0dhrjs1kP59J2uA9l/s1600/1Mlaysia.jpg
Oleh : albanjari
Hebat dan sangat berterus terang. Hebat kerana bahang perubahan menolak BN semakin terlihat. Wajah Najib tersimpul masam. Juraian ketawanya hilang seketika. 

Dan itulah hukuman paling sempurna diberikan untuk BN dan kepada seorang perdana menteri. Kurang ajarkah? Oh..tidak ! Rakyat wajar bertanya begitu kepada beliau. Dan itulah ajaran BN kepada rakyat disetiap pilihanraya. Untuk najib, sekarang apa yang kamu rasa?  Tentu tidak seenak ais krim 
Lihat saja apa yang berlaku di Padungan. Tanya rakyat,   
"Mengapa hanya beri ini (bendera 1Malaysia) kepada kami? Kami mahu wang. Ini masa pilihan raya, awak selalu bagi wang masa pilihan raya," 


Beberapa pekerja parti dari PAS/Pakatan Rakyat bersama rakan-rakan BN di Muara Tuang. Wajah kelat rakan penyokong BN jelas dilihat kecewa kerana RM yang diharapkan, kipas yang dapat. Lalu terbit kata-kata ini, " bah..kamik mahu bikin apa sama ini kipas..? 

Apa boleh aku ketawa sekarang? melihat kamu begitu jadi tersipu-sipu menahan malu, bila bajingan kecil menyapa 'keras' priyayi besar negara?  Aku juga berhak untuk ketawa. Kerna itu yg terbaik untuk kamu, hingga kamu terus saja segera dibawa beredar oleh hubaya-hubaya jombrotmu yang ramai. Kasihan Najib, nasihatku..., jangan terlalu berdrama dan hipokrit sama orang Padungan yaa..!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.